5 Ara 2015

90 SANİYE NE İŞE YARAR?

Yaş ilerlemesiyle beraber cildin elastikiyetini kaybetmesi, kasların zayıflaması ve hücrelerin bozulmasıyla; kırışıklıkların oluşması ile göz çevresinde torbalar ve morluklar oluşmaya başlıyor. Şu an da 26 yaşındayım. Kaz ayağı diye tabir edilen ince çizgilerimin haricinde herhangi bir sorunum yok. Fakat annem için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.

Kendisi 49 yaşında. Cildi çok kurudur. Kullandığı ürünlerin çok yağlı olmasına dikkat ediyoruz. Yüzünde pek kırışıklık olmasa da göz altı torbaları mevcut ve yaşını gösteren tek şeyin bunlar olduğunu söyleyebilirim. Fakat biz buna bir çare bulduk ki önce resimde nasıl işe yaradığını görebilirsiniz.

clc cristality cream

İlk CLC CRISTALITY kremin videosunu gördüğümde pek inanasım gelmedi açıkcası. Ne zaman ki kullanmaya başladık işte o zaman ön yargımdan kurtuldum :)



İçerisindeki kristallerden dolayı sürüldükten 90 saniye sonra, 12 saate varan anlık bir etki oluşturduğu söyleniyor. Aslında bizde 12 saatten biraz az sürdü belirtmek isterim. 14  günlük kullanımdan sonra ise kalıcılık vadediyor. İnce bir jel gibi görünmeyen bir tabaka oluşturdu ve göz altını gerdi. Annem gerginlikten başka bir şey hissetmediğini söyledi. Dermatolojik olarak test edilmiş bir krem. Bir kaç saat sonra hafif pul pul dökülmeler olabiliyor.

Dikkat edilmesi gereken şeyler ise sürmeden önce göz çevresinin tamamen kuru ve  nemlendirici sürülmemiş olması. Sürdükten sonra ise kapatıcı kullanacaksanız yine yüksek nem ve su içeren bir ürün olmamalı.

Bu sayfadaki fotoğraf kremin sürülmeden hemen önce ve sürüldükten 2 dakika sonraki halidir. Düzenli kullanıma başladıktan sonra da yine buraya fotoğraf koyabilirim.


Sevgiyle kalın...


NOT 15.02.2016: Annem yaşından dolayı düzenli kullanmak yerine, özel bir gün olduğunda kullanmayı tercih ettiğinden düzenli kullanım sonucuyla ilgili bir şey belirtemiyorum. Videolarındaki gibi torbaları kalıcı olmasa da yok ettiği kesin; fakat dediği gibi 12 saate kadar o şekilde durmuyor. Birkaç saat diye baz alırsanız hayal kırıklığına uğramamış olursunuz.



7 yorum:

  1. Bu kadar etkili olduguna bende inanamadım walla :) ayni problem annemde de mevcut kremin fiyati da yüksek olunca ya ise yaramazsa cop mu olucak demekten kendimi alamamistim :) nereden aldiniz acaba ürünü? Internetten baktim ben ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi sitesinde mevcut. www.clcturkey.com benim yazımdaki krem isminde direk link yönlendirmesi var. Bakabilirsiniz. Ben de başta endişeliydim fakat annemdeki etki fotoğraflardaki gibi. Bunlara bakarakta gayet işe yaradığını söyleyebiliyorum :)

      Sil
    2. kesinlikle mucızevi denmesinde varmış bir sebep :)

      Telefondan bakmıstım blogunuza doğal olarak da görememısm linkı kusura bakmayın :)
      Teşekkürler :)

      Sil
  2. Bence fiyasko bir urun..cope giden bir 250 tl :((

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle ama kesinlikle önermiyorum.bendeki etkisi tam tersi oldu..sadece goz altimda ince cizgiler icin almistim..torba ve morluk yok cunku..o kadar mucuzevi anlatiliyor ki benim kucucuk cizgilerime de iyi gelir diye dusundum..AKSINE cizgilerim daha da derinlesti..dehsete kapildim gorunce!!!#

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım selam, ben de kullandım ama bu bahsettiklerinle alakası yok. Göz altı morluklarım vardı ve şu anda 3.şişeyi bitiriyorum o morluklar gitti yerine daha iyi makyaj yapabildiğim bir göz altı geldi. Ben kesinlikle öneriyorum milyarlarca para vermek yerine 250 TL'ye bunu yaptım. Ben ürünü eczaneden aldım bahsettiğin gibi öyle aldatmaca bir ürün de değil yoksa eczaneye giremez bilirsin :)

      Sil