6 Ara 2015

CİLT ENERJİSİ (SİYAH MASKE)

Ne diyoruz:  Testerlar iyi ki var :)

Acvit markasının cilt enerjisi siyah maskesinin testerını deneme fırsatım oldu. Ürünü iki kere kullandım. Son bir kez daha kullanacağım kadar var içinde, onu kullanıp gönül rahatlığıyla yenisini almayı düşünüyorum.

Özellikle akneler, siyah noktalar, cilt lekeleri ve ince kırışıklıklar için faydalı olduğu söylenen botox-detox etkili cilt enerjisi siyah maske. Kleopatra'nın güzellik sırrı denilen Polifenol teknolojisi kullanılarak üretilmiş (Polifenoller için, serbest radikal gelişiminden koruma sağlayarak hücre oksidasyonunu engelleyebilme yeteneği sayesinde cildi korudukları söyleniyor.)

Acvit Cilt Enerjisi

Gelelim benim kullanımıma ilişkin deneyimime.
2 Kere kullandım ve sürerken aslında Türk kahvesinin telvesini sürüyormuşum gibi hissettim.
Çok çabuk kuruyor.
Hafif bir gerginlik hissi veriyor cilde.
Kokusu yok.
Siyah olduğuna bakmayın Ilık suyla çok çabuk çıkıyor. Lavabo biraz kirlenebilir :)

Benim kullanımlarım sonrasında kesinlikle sivilce yapmadı.
Yüzümün her noktasının nemlilik ve parlaklık derecesi aynı oldu.Parlaklık dediysem yağlı bir görünüm değil, cildin doğal aydınlığından bahsediyorum. Böylelikle yüz daha duru görünüyor.
Siyah noktalarıma çok iyi geldiğini söyleyemeyeceğim maalesef. Belki düzenli kullanımda işe yarıyordur.

Yıkadıktan sonra Hassas cildim için mükemmel nemlendiricimi sürdüm mü kalabalığa karışmaya hazırııımmm :))

Önerebileceğiniz başka maskeler varsa karma cildim için lütfen aşağıya yazın. Seviyorum maske kullanmayı. Özellikle de tek kullanımlık olanları.


Sevgiyle kalın...




11 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım :) çok değişik bir maske :) seni blogma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Yakın bir zamanda denenmeli o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. Siyah maskeleri sürüp evde gezmesi pek bir keyfli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam çok garip bir bakış attı bana :)

      Sil
  4. Hiç duymamıştım bu markayı, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu ürünle kullanmaya başladım ve göz kremi de mevcut başka bir yazımda onu da anlatacağım :)

      Sil
  5. ilk duyuyorum markayı tavsiyeniz için teşekkürler,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) umarım herkeste böyle güzel sonuçlar verir

      Sil
  6. Benimde elime testeri geçti fakat çok pis kokusu var bu kokuya dayanabilirmiyim bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç koku almadım desem yeridir. Acaba elindekinin tarihi geçmiş olabilir mi?

      Sil