11 Ara 2015

EEOSE KAŞ KİRPİK SERUMU

Kim istemez ki uzun kirpiklere sahip olmayı. Sırf bunun uğruna biz değil miyiz ki, takma kirpikler kullanan, çeşit çeşit rimeller deneyen, ipek kirpik ilave ettiren. Ama bu yapaylıktan uzak gerçekten kendi kirpiklerimiz uzun olsa. İşte tüm mücadelem bunun için :)

Daha önce tatlı badem yağı kullandım fakat gözlerimi çok yaktı. Vazelin sürmeye başladım, o da bakışlarımı flulaştırdı sanki faklı şeyler hissettim :) ve sonunda çok övülen eeose kirpik serumuna şans vermek istedim. Tam 3 haftadır kullanıyorum.



Şişesi 10 ml insana çok küçük geliyor fakat damla damla kullanıldığı için bence çabuk bitmiyor. Bir de benim kaşlarım iyi olduğundan sadece kirpiklerime kullanıyorum o yüzden epey götürür beni.

Ürün 2 haftadan sonra etkilerini hissettirmeye başlıyor ve 1 kür uygulanması gerekiyor yani 6 hafta.

Temizlenmiş kirpiklere uygulanıyor. Tercihen gece yatmadan önce yapılması daha iyi. 

İçinde ürünü damlatabileceğiniz bir kapak bulunuyor ve kulak çöpüne benzeyen pamuk aparatları mevcut, bu kapağa her göz için bir damla damlatıp pamuğa ürünü alarak kullanıyorsunuz. Eyeliner sürer gibi kirpik diplerine sürülüyor. Fakat ben hijyen açısından kapağı çok sağlıklı bulmadığımdan damlayı direk pamuğun üzerine damlatıp kullanıyorum.



İlk sürüldüğünde ıslaklık oluyor fakat hemen kuruyor. Akşam sürerken ürünü biraz fazla kullandıysam gözlerim çok hassas olduğundan sabah biraz yanma hissettiğim zamanlar oldu. Aslında yanmadan ziyade sulanmış gözlerimle rüzgara karşı yürüyormuşum gibi hissettiriyor :)

Ürün biraz pahalı fakat indirime girdiği zamanlar bence gayet uygun bir fiyat oluyor mesela şurada

3 Haftalık süreç dışarıdan birinin kirpiklerimdeki değişikliği fark etmesine yetecek uzunlukta bir süre olmasa da ben kendi kirpiklerimi bildiğimden farkı anlayabiliyorum. Aşağıdaki fotoğrafta ürüne ilk başladığımdaki halim üstteki. Işıktan dolayı biraz gür çıkmış kirpiklerim. Alttaki fotoğrafta ise 3 haftalık Eeose ürünü kullanımdan sonraki kirpiklerimden.



Kullanmaya devam edeceğim ve özellikle 6 haftanın sonunda nasıl olacağını burada yine fotoğrafla sizlere de göstermek istiyorum. Merak edenler takipte kalsın :)



NOT: 6 HAFTA DENDİĞİ GİBİ DÜZENLİ BİR ŞEKİLDE KULLANDIM. KİRPİKLERİME DOKUNDUĞUMDA GÜRLEŞMEYİ FARK ETMİŞ OLSAM DA, UZATMA KONUSUNDA PEK BAŞARILI OLDUĞUNU SÖYLEYEMEM. OKUDUĞUM YORUMLARDA KAŞLARINA İYİ GELDİĞİNİ SÖYLEYENLER OLMUŞ FAKAT BEN KULLANMADIĞIM İÇİN KAŞLARIMA O KONUYA GİREMİYORUM. UZATMIŞ OLSAYDI BİLE KİRPİKLER DE SAÇLAR GİBİ 3-4 AYDA BİR DÖKÜLÜP YERİNE YENİSİ GELDİĞİNDEN ÇIKAN KENDİ KİRPİKLERİNİZ SONUÇTA KISA DURACAKTIR YİNE. KALICI DEĞİL YANİ.

NEYSE DENESEYDİM DİYE İÇİMDE KALMAYACAK :)

ALMAYI DÜŞÜNENLERDE BENCE UZATMA KONUSUNU BİR KERE DAHA DÜŞÜNSÜNLER. GÜRLEŞTİRME OLARAK FENA SAYILMAZ..


4 yorum:

  1. Ben de merak ediyordum eoseyi. Uzama varmış gibi görünüyor. 6. haftayı da bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. sonuçlarını bekliyorum :) benımde kaşlarıma başım belada seyrek maalesef sonuca göre almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Sanki uzamış gibi duruyor 6. Haftayı da beklemeliyim :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen uzatma bende hissetmedim ama bir yararı olduğu kesin:))

    YanıtlaSil