10 Ara 2015

ORGANİK BAKIM

Bu aralar; organik tarımla elde edilen bitkilerden üretilmiş, hayvanlar üzerinde test edilmeyen ve ürünleri Dünya standartlarında değerlendirilen bir firma olan Mia Organical firmasını ürünleriyle günlerimi geçirdim.



Özellikle Saf Argan yağından  bahsetmek istiyorum.  Dünyanın en değerli yağı olarak anılan Argan yağı sadece Fas'ta yetişen bir ağaç. Geçmişten günümüze sağlık için kullanılan Argan yağının maalesef ki sahteleri piyasada çok ucuz fiyata satılmakta. Ben bu %100 Argan yağını gün aşırı temizlenmiş cildime yatmadan önce sürüyorum. Sabah uyandığımda yüzümdeki nemlilik ve yumuşaklık anlatılmaz.

Temizleyici ve Toniklerinin kokusunu hiç beğenmememe rağmen cildime çok iyi geldiği için kullanmaya devam ettim. Temizleyici çok köpürmeden peeling etkisi olmadan temizlik sağlıyor. Sonrasında sprey şişesindeki toniği cildime biraz  uzaktan 2 kere sıkıyorum ve çabucak kuruyor. Cilt yağlanmamı dengelediğini söyleyebilirim.

El kremi yağlı değil ve günlük kullanıma çok uygun. Bittiğinde  üzüldüm. :(

Saç kremini tester  şişesinde kullandım. Saçlarım çok uzun ve boyalı olduğundan biraz düğüm oluyor. Bu kremi kullansam da nemini aldığım saçlarıma yine sprey saç kremimi sıkarak taramak zorunda kaldım.

Bu ürünlerin başka kullananlardaki etkilerini merak ediyorum açıkcası.


2 yorum:

  1. Kuzum argan yağı bende sivilce yaptı ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla mi sürdün acaba? Ben miktarı az tutuyorum sürerken, sivilcelerden korktuğum için. Yüze olmadiysa saçlar içinde harika bir yağ :)

      Sil