21 Ara 2015

SALYANGOZ ÖZLÜ CİLT MASKESİ

Bu aralar maskelere takmış durumdayım. Özellikle tek kullanımlık ambalajlarda bulunan maskeler hem hijyen açısından daha sağlıklı hem de istediğimiz zaman açıp kullanabiliyoruz. Çantada da rahat taşınıyor seyahatlerde.

Geçtiğimiz hafta Tmiless truth (TTMask) firmasının salyangoz dermo-canlandırıcı maskesini denedim. Malum Salyangoz özlü kremler, maskeler uzun zamandır revaçta olan ürünler ve cilt için gerçekten yararlı olduklarına inanıyorum.



Bu maske içeriğindeki maddelerle yıpranmış cilt dokusunu onarma, gözenekleri sıkılaştırma ve cildi nemlendirerek yumuşaklık ve esneklik kazandırma vaadinde.

Maske seçimi de tıpkı krem seçimi gibi cilt yapısına ve ihtiyacına yönelik özel olmalı. Bir başkasına iyi gelen bir şeyi almak cildimize önem vermediğimiz anlamına gelir çünkü onun ihtiyacını belirlemeden hazırdan besleniyor oluruz.

Özellikle burun çevresi geniş gözeneklerim ve siyah noktalarımdan çok rahatsızım. Bunun içinde sıkılaştırıcı maskeyi denemek istedim. Tek kullanımlık ambalajı açtığımda maske içeriği çok fazlaydı bu yüzden maskeyi yüzüme yerleştirene kadar damlamalar oldu. Yaparken banyoda lavabo başında olmakta fayda var :) Yüzünüze yerleştirdiğiniz maskeyi 15-20 dakika bekletmek yeterli oluyor. Sonrasında ise durulamaya gerek yok aksine ciltteki sıvıyı yüzün her yerine yedirmemiz gerekiyor. Merak etmeyin yüzde belli olmuyor ve de cildi germiyor. Ben verdiği yumuşaklığı sevdim ve de gözeneklerimi sıkılaştırdığını deneyimledim.

Pazar günleri maske günlerim. Eğer farklı maskeler deneyip memnun kalırsam yine tavsiyelerde bulunacağım..

Sevgiyle kalın...

1 yorum:

  1. Salyangoz özlü maskeyi ve kremleri çok duydum ama hiç kullanmadım. Bir denesem iyi olacak sanırım :)

    YanıtlaSil