10 Oca 2016

MAGNOLİA KOKMAK..

Çiçek kokularını severim. Hele ki gözümü kapatıp kokladığımda; hafif ama içime kadar işleyen o koku bana geçmiş hatıralarımdan bir şeyler hatırlatıyorsa. İllaki bir olayla veya kişiyle ilişkilendirmek değil benim bahsettiğim. Kokunun güzelliğiyle ben kendim ona güzel bir hatıramı atfedebilirim :)

Marks & Spencer markasının ürünlerini genelde pahalı bulduğumdan çok tercih etmiyorum fakat manolya özlü Body Cream'ini almış bulundum. Kokusu normal bir manolya kokusuna göre değişik geldi bana. Yine de beğendim ben  :)



Banyodan sonra bütün vücuduma sürüyorum. Hemen emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. Nemlendirmesinin iyi olmayacağını düşünmüştüm baştan; fakat günler geçse de tenimdeki yumuşaklık kalıyor yine de.Kokusunu ise neredeyse 2 gün alıyorum. Ben bu nemlendirmeyle cildimin biraz daha aydınlık (yani parlak) durmasını beklerdim aslında ama maalesef bu yönü biraz az.



M&S markasının cilt ürünlerinin biraz fazla alerjik reaksiyon gösterdiğini duydum fakat bende bu krem herhangi bir kötü etkileşimde bulunmadı.

Ürünü yeni bitirdim ve bir daha alır mısın diye sorarsanız, 'Hayır' cevabını veririm.

Yeni vücut losyonu olarak Topicremin vücut losyonuna başladım. Bir müddet kullandıktan sonra yorumlarım blogta olacak.

Sevgiyle Kalın...


2 yorum:

  1. Manolya kokusunu severim ama tam manolya gibi kokmuyorsa sever miydim bilemedim :) yazını okumayı özlemişim bebek

    YanıtlaSil
  2. marks and spencer ın kozmetik bölümünü çok severim. şeftalili bir vucut kremini kullanmıştım aynı bunun gibi kavanozda harikaydı o da. çok gzel oluyorlar cidden :)

    YanıtlaSil