2 Şub 2016

FİLM ÖNERİLERİ 3

1) LUCY




Bu filmdeki esas kızımız biraz hınzır olsa da suça karışmadan kendi hayatını yaşamaktadır. Fakat bir gün hayatına girmiş bir adam yüzünden kendini yeni bir tür sentetik uyuşturucu kuryesi olarak bulur. İçine yerleştirilen bu madde kanına karışmaya başlar ve öyle bir etkileşim yaratır ki, Lucy'de insanüstü yetenekler oluşmaya başlar. Benim severek izlediğim bir filmdi :)

2) UYUMSUZ / KURALSIZ

      


Fütüristik bir distopyada geçen bu filmde toplum 5 erdem gurubuna bölünmüştür. 16yaşına gelen her genç kendini bu gruplardan birini seçer ve ömür boyu o grupta kalır. Bir de kendini tek bir gruba ait hissetmeyen ''uyumsuzlar'' vardır ki bunlar tehlike yaratmaması adına ya dışlanırlar ya da öldürülürler. İşte aslında uyumsuz olan kahramanımızın hayatta kalma mücadelesi ve seri filmin devamındaki iktidar mücadelesine karşı çıkması konu alınmış. Seri film olan uyumsuzun aslında bence hitap ettiği yaş aralığı biraz daha küçük gibi olsa da ben de izlemiştim. 2. filminde öyle aman aman güzel, insanı şaşırtan birşeyler olmadı. 3. filmi gelecek gibi fakat ben çokta heyecanlandıracak bir yapım olacağını düşünmüyorum.

3) TRON EFSANESİ




Dijital dünyada kurulmuş bir 3D ileri teknoloji filmi.Kahramanımız babasının kaybolması üzerine nerede olabileceğini araştırırken, kendini babasının da içinde bulunduğu Tron dijital dünyasında bulur ve burada hayatta kalma mücadelesine girer. Görselliği ve müzikleriyle beni cezbeden bir filmdir kendisi.


4)WARRİOR /SAVAŞÇI



Geçmişte yaşanan olaylar yüzünden hiç görüşmeyen bir baba ve iki oğul. Yıllar sonra bir dövüş turnuvasıyla yolları tekrar kesişiyor. Fakat bu turnuva onlar için pekte bilindik bir turnuva olmuyor. Oyunculuk harika diyebilirim. Sevdiğim oyuncular arasında yer alan Tom Hardy ve Joel Edgerton oynamakta. Aslında bu filmin adı 'Savaşçı' olsa da, dram türü filmler arasında yer alıyor. Severek izlediğim ve ileri de unuttuğum zaman tekrar dönüp izlemek istediğim bir filmdir benim için. Aile bağları, sorgulama, geçmişi hatırlama her şey mevcut.

5) STAJYER



Yine en sevdiğim oyunculardan Robert De Niro ile Anne Hathaway'in oynadığı; efektlerden uzak, içerisinde kin, nefret barındırmayan sıcak bir film diyebilirim. Çok başarılı bir moda şirketinin stajyerlik birimi için farklı bir proje düşünülüyor: Yaşlı Stajyer. Sosyal sorumluluk projesi gibi başlayan bu düşünce sayesinde işe kabul edilen 70 yaşındaki ''Ben'' ile şirket sahibi bayan Ostin arasında gelişen güzel bir arkadaşlık ve ilişki izleniyor. Biraz sıkıldım gibi oldu aslında filmin ortalarında  fakat kapatmak içimden gelmedi ve sonuna kadar izledim. Son zamanların film piyasasında az rastlanıyor artık bu tür sıcak filmlere.



Diğer film önerileri için buraya tıklayınız.
Bilim Kurgu önerisi için buraya tıklayınız.

İyi seyirler...

6 yorum:

  1. Çok film izleyen biriyimdir.Lucy'yi de izleyip çok beğenmiştim biraz Limitless a benziyor ama konusu aynı denilemez bence:)
    Diğer film önerilerini de dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de film önerisi alsam ne güzel olur :)

      Sil
  2. lucy 4 kez izledim böyle bir aksiyon yok mükemmeldi.
    hala arada açsam baksammı diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım herkes lucyi çok beğenmiş :)

      Sil
  3. Savaşçı filmi bence de çok güzel ve kaliteli bir filmdi. Stajyer filminde biraz sıkılır gibi olmama rağmen oyuncular ve sıcak bir konu için sonuna kadar izlenilir :)

    YanıtlaSil
  4. Buradaki filmlerin hiç birini izlemedim, benim ilgi alanıma daha çok savaş dram türleri giriyor, bildiğiniz varsa bu yönde özellikle hitlerin dönemini anlatan savaş dram filmleri tavsiyelerinizi alabilirim.

    YanıtlaSil