2 Mar 2016

SCRUB ,BODY LOTİON,SHOWER GEL 3LÜSÜ

Geçen sene yılbaşında Watsons Türkiye’nin çıkarmış olduğu ahşap küvet içindeki setlerden almıştım. İçerisinde Scrub gel, Shower Gel, Body Lotion, güzel ufak bir sabun ve el havlusu yer alıyordu. Nedense kullanmaya kıyamadım. Ama sonunda en azından şu sevimli üçlüyü kullanmaya karar verdim.



Ben makyajdansa bakım ürünleri kullanmayı daha çok seven biriyim.

Scrub jelin partikülleri az olduğundan yeterince iyi olduğunu söyleyemem. Aslında kese kullanmayı seven biriyim fakat bu ürünü kullandığım zamanlar onu ayrıca kullanmadım. Kokusu çok güzel fakat çok hafif. Duştan sonra ciltteki duruluk fark ediliyor. Bu ürünleri kullanma nedenim de bu zaten. Cildim yapaylıktan uzak, lekesiz, duru ve ışıltılı dursun isterim her zaman.


Duş jelinin ise övülecek pek yanı yok aslında :) Öyle çok köpürmüyor fakat sünger ile kullanırsanız ister istemez köpüklü oluyor. Bir beyaz banyo sabununun verdiği temizlik hissiyle yarışamaz ama yine o güzel fakat hafif kokusuyla beni cezbetti. Özellikle scrubla birlikte kullanınca birbirlerini tamamlıyorlar ve aynı seriden oldukları için tendeki kokuları artmış oluyor.


Asıl cila kısmına geldik. İşte benim en sevdiğim kısım. Vücut losyonu kullanmak. Çok sık bitirdiğim ürünler arasındadır. Anlattığım ürünlerin kendi body losyonlarını kullanınca tene işlemiş o güzel kokuları yanı sıra temiz cildin nemlenmesiyle oluşan o ışıltılı aydınlık ve cildin pürüzsüzlüğü bence kendinizi ayna karşısında izlemeye hazır olun :)


Ayrı ayrı değerlendirildiklerinde aslında alanlarında çok iyi olmayan fakat sırasıyla uygulama yapıldığında iyi bir sonuç veren bence hafif güzel ürünler bunlar. Bu sene rastlamadım kendilerine. Alacak olsam sadece kokuları ve vücut losyonu için alırdım. O yüzden faklı ürünleri araştırma içerisindeyim :)

Sevgiyle ve bakımla kalın…

3 yorum:

  1. Güzel bi yazı olmuş:) güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. İçeriğini bilmem de ambalajları çok güzel görünüyor bu bir gerçek. :)

    YanıtlaSil