28 Mar 2016

BATMAN VS SUPERMEN ADALETİN ŞAFAĞI (SPOİLER İÇERİR!)





BU YAZI AĞIR SPOİLER İÇERİR!!


Hem bir sinemasever olarak hem de fantastik filmsever biri olarak 'Batman vs Superman Adaletin Şafağı' filmi çıkar çıkmaz ilk fırsatta koştum hemen izlemeye.

Ben ki şimdiye kadar Superman'in hiç bir filmini izlememişimdir. Nedense çizgi filmlerini de sevmem.
Batman'in ise çizgi filmlerini izlerdim fakat filmlerini hep yarım yamalak yakaladım televizyonda.

Benim favori kahramanım Spider Man'dır. Onun kötülerle savaşırken bir yandan da espiriler yapması hep hoşuma gitmiştir. Neyse konumuz örümcek adam değil :)

Filmin ilk başında Bruce'un yanı Batman'ın çocukluğundan bir kesit gösterilmesiyle konunun içine girilmesi iyi olmuş. Özellikle Aksiyonseverler için (ki ben ) bence müthiş sahneler vardı. Efektler her ne kadar güzel olsa da bir kaç sahne de acemilik sezdim ben sanki.

Bir de bence Batman vs Superman filmi değil, Superman'in yanında eşantiyon batman filmi olmuş.
Filmin yükü Superman'de. Batman'ı sırf izleyici heyecanlansın ve filme gelsin diye koymuşlar gibi. Yani aynı hikayeyi Batman'sız çekseler eminim değişen pek bir şey olmaz.

Üstelik hikayenin bazı yerlerinde ufak belirsizlikler olduğunu düşünüyorum. Önce kahramanların eski filmlerini izlemediğimden bana öyle gelmiştir diye düşünmüştüm fakat sanırım benden kaynaklı değil.

Tabii beni yanlış anlamayın, ben kötü bir film demiyorum. Aksine gayet güzeldi ve benim için aksiyon dolu izlemesi zevkli bir film oldu. Sadece film çıkmadan önce dayatılan psikolojiyle çok bir alakası olmadığını söylüyorum.

Batman rolünü oynayan Ben Affleck için ağır eleştiri yapanlar olmuştu çekimler sırasında. Bence hiç sırıtmamış, rolüne gayet iyi oturmuştu.

İzlemeye gidecekseniz 3D olarak izlemenizi tavsiye ederim.Aksiyon filmlerin tadı böyle çıkıyor. Gözlüğünüz varsa evde onu götürün, yoksa 3 lira alıyorlar benden demesi :)

Madem ağır spoiler verdik devam edelim :)) filmin devam filmi çıkacak gibi. Sonralara doğru çıkan güzel hatunumuz ve dünyada başka kahramanların da olduğunu gösteren camera çekimleri ispatlar niteliğinde. Hem Superman da ölemez zaten. Son sahne son kareye herkes dikkat etmemiştir ama topraklar yükselmeye başlamıştı. Ne demek istediğimi izleyin görün :))

6 yorum:

  1. gitmekte terettüdde kaldığım bi filmdi, dikkatimi çekti:)

    YanıtlaSil
  2. Biz de daha izleyemedik sabirsizlikla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Benimde izlemek istediğim filmler arasında :)

    YanıtlaSil
  4. bende bugün izledim, kesinlikle yazdıklarına katılıyorum ve dediğin gibi çoğu kişi son karede toprağın havalandığına dikkat etmedi, ki Superman ölemez, zaten uzay sahnelerinde de Superman enerjisini toplayıp kendine gelmişti, bu nedenle Superman ölemez, ölse de kabul etmem :D Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  5. Benim filmle ilgili sıkıntım 3D özelliğini yalnızca filmin başında kullanmaları... Daha sonraları 3D film izliyormuşum gibi bir hisse kapılmadım. Açıkçası 2D filmlerin görüntü kalitesi çok daha iyi.

    ---------------SIPOYLIR---------------

    O canavar yerine daha bizden böyle normal insan gibi bir kötü kahraman olsaydı daha gerçekçi olurdu :)


    ---------------SIPOYLIR---------------

    YanıtlaSil