28 Mar 2016

TONİK, TEMİZLEME JELİ, BALM

22 Kasım Pazar Günü Çisem ile birlikte gerçekleştirdiğimiz #biraltibirsifirescisembulusması gerçekten çok güzel ve eğlenceli geçmişti bizim için. Katılan arkadaşlarıma ve ürünleriyle tanışmamızı sağlayan firmalara tekrar teşekkür etmek isterim.
O gün Farmona Türkiye de bizimle birlikteydi ve eczane vitrinlerinde gördüğüm ürünleriyle bu şekilde tanışma fırsatım oldu. Temizleme jeli, tonik, Prestige Care nemlendirici krem ve tuttifruttili bir dudak balmı.


O gün hemen kullanmaya başlayamamıştım fakat elimdeki ürün biter bitmez başladım ve de ilk kullandığım 3 gün sonunda sivilce yaptığına kanaat getirip ürünleri bıraktım. Aradan geçen 1 aylık zaman sonunda o gün oluşan etkilerin başka bir sebepten oluşabileceğini de düşünüp tekrar kullanmaya başladım. Böyle bir huyum var. Bir ürün sivilce yaptı diye bıraktıysam aradan zaman geçince etkisinden emin olmak için tekrar bir kullanırım. Sonuçta o gün yediğim şeylerden ve ya temiz bakmadığım cildimden dolayı da sivilceler çıkmış olabilir. Ve ben belki de memnun olacağım bir ürünü bu yüzden kullanmayı bırakmış olabilirim.
Nitekim bunlar da öyle oldu. Şu an 1 aydır Farmona Türkiye hediyelerini kullanmaktayım. Ve anladım ki geçmişte başka şeylerden dolayı sivilce oluşmuş.
Temizleme Jeli çok köpürmüyor ve nazikçe yüzü temizliyor. Kokusuyla ilgili hiçbir sorun yok. Cildi aşırı kuru yapmıyor fakat sonuçta arındırma yaptığından bir miktar kuruluk hissediliyor. Temizleme jelini banyodan banyoya kullandım ama çok memnun kaldığımı söyleyemem.


Günlük olarak en çok kullandığım ise tonik. Tonik, pompa kapaklı bir ambalajda. Pamuğa fazla geldi derdi olmuyor. Kokusu yok desem yeridir. Siyah noktalara karşı çok bir işlevi olduğunu söyleyemem.  Fakat sildikten sonra temizlediğini pamuktan anlayabiliyorsunuz J Orta halli bir tonik diyebilirim. Çünkü daha önce Diadermine’nin arındırıcı toniğini kullandım ve başka tonikler onun kadar derin temizlemiyormuş gibi geliyor.


Dudak balmını ise yaz aylarında parlatıcı niyetine kullanmak daha faydalı olur diye düşünmekteyim. Sıvı bir yapısı var ve çok parlak. Nemlendirme açısından da çok iyi bulmadım. O yüzden yaz parlatıcısı ilan ettim kendisini. Daha iyi balmlar var sonuçta.


Henüz nemlendirici kremi kullanmaya başlamadım. Ama en umutlu olduğum ürün o diyebilirim. İçerisinde konsantre kök hücre serumu, konsantre hyaluronik asit serumu ve konsantre leke aydınlatıcı serum mevcut. Gel de umutlanma J

Tonik kullanmayı seven ve hakkını veren bir tonik ile tanışmayı isteyen biriyim.Yine Diadermine alıp devam mı etmeliyim, yoksa daha iyi bir önerisi olan olur mu? Hem siyah noktalara iyi gelmeli hem de arındırıcılığı gerçekten iyi olmalı.

Önerilere Açığım.. Sevgiyle Kalın…

8 yorum:

  1. Farmasi çay ağacı tonik öneririm ben bunun kadar güzel arındıran bir tonik görmedim daha ama koku hassasiyetin varsa memnun kalmayabilirsin buram buram çay ağacı kokuyor :) Sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerin için Denemek isterim ben de :)

      Sil
  2. Diadermine'yi denemedim ama Farmasi'den çok memnun olan bir arkadaşım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kişi farması dediği için ağır basmaya başladı :)

      Sil
  3. Farmona'nın denemiş olduğum el bakım serumunu çok sevmiştim.Haliyle diğer ürünlerinide çok merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çam sakızı çoban armağanı ufak hediyeli ayrıca bir de çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil