18 Nis 2016

ORGANİC GÖZ ÇEVRESİ KREMİ

Thalia markasını ilk defa blog hayatına girdiğimde tanıdım. Önceden ne adını ne de ürünlerini duymuştum. İnsan ön yargılı davranıyor daha önce adı duyulmamış markalara karşı. Sanki adları duyulanlar çok iyi ürünlere sahipmiş gibi.

Thalia markasının Tsubaki Organic göz çevresi kremini uzun bir süre kullandım. Öyle ki 2 kutu bitirdiğimi de söylemeliyim. Önceden Loreal'in triple active göz kremini kullanıyordum. Fakat nemlendirme açısından yeterli gelmeyip ince çizgilerimin çoğalmasıyla bu Organic kreme şans verdim. İçeriğinde hamamelis ve papatya ile bitki özleri barındırıyor. Ayrıca pirinç kepeği yağı, shea yağı, vitamin E, provitamin B5 ve Hyaluronik asit nemlendirirken bu nemi de hapsediyor. Koruyucu ve paraben içermiyor. Fiyatı da sitesine bakarsanız çok çok uygun.



Göz çevresini nemlendirme konusunda gayet başarılı. Ben sabah akşam kullanıyorum. Sabah sürdüğümde akşama kadar göz çevremdeki nemliliği hissedebiliyorum ki bu da beni mutlu ediyor.

Bir süre bazı nedenlerden dolayı kullanmayı bıraksam hemen ince kırışıklıkların belirginleştiğini farkettim. Kremi düzenli kullanmaya başladığımda ise belirginliğin çok azaldığını gördüm. Aslında etkiler gerçek mi yoksa  bana mı öyle geliyor diye tekrar kreme ara verip belirginleşen çizgilerle birlikte kullanmaya başlayınca, emin oldum ki krem gerçekten de işe yarıyor ve oluşan çizgileri en aza indiriyor.

Göz çevremde normalde de sıkıntı yoktur zaten. Kremi kullandığım süre boyunca de göz altı rengim hep duru ve tenimin renginde oldu.

Kremin dokusu yoğun. Nemliliği hapsediyor. Kokusu çok hafif ve kullanıp memnun kaldığımdan tavsiye ediyorum.

Bu markanın pirinç sabunu ve argan sabununu da kullanmıştım. Diğer sabunlar gibi hemen eriyip oraya buraya yapışıp dağılmıyor. Kokuları hemen geçmiyor. Ben önce bir süre sandık içine güzel koku versinler diye koymuştum daha sonra kullandım.

7 yorum:

  1. Marka hep dikkatimi cekiyor aslında denemek için cok aydinlatici bir yazi olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. Göz çevresi kremi seçiminde bir türlü karar veremiyorum. Böyle denenmiş ürün yazıları çok işime yarıyor..Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremler her ne kadar kişinin cilt yapısına göre değişse de yine de fikir alışverişi olarak ben de ürün deneyim yazılarını seviyorum :)

      Sil
  3. Thalia markasını biliyorum ama bu göz kremini ilk defa instagram paylaşımınızda görmüştüm. Mevcut olarak kullandıgım krem biter bitmez ben de alacagım bu üründen. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Babamla ben argan sabununun hastasıyız �� Göz kremi de cidden işe yarıyor ben de severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  5. Organik bir göz kremi arıyorsanız Mia Organical markasına bir göz atın :) Hyaluronik Asit ve Argan Yağı içeren muhteşem bir göz çevresi kremi var.

    YanıtlaSil