3 May 2016

İPEK PROTEİNLİ VE KERATİNLİ ŞAMPUAN

Birçok şampuan deneme fırsatım oluyor.

Bazen çok umutlu olduklarım bile saç derimdeki kaşınmalar ve çabuk yağlanmalar yüzünden  daha yarıya gelmeden bırakılıyor maalesef.

Therasilk ipek proteinli şampuan ve saç bakım kremini bitene kadar kullandım.
Şampuan SLES, SLS, paraben ve tuz içermiyor. Renk koruyucu özelliği mevcut. Bu sebeple boyalı saçlarda rahatça kullanabilir. Ayrıca PH değeri cilt yapısıyla uyumlu. Yani her saç tipi için kullanılabilir. Şampuan ve Saç kremi yüksek oranda ipek proteini ve Keratin içeriyor.



Öncelikle şampuan çok fazla köpürmüyor. Yıkarken saçlarımın yumuşaklığını suyun altında bile hissedebildim. Hem şampuanın hem saç kreminin harika bir kokusu var. Benim gibi kullandığınız ürünlerin kokusu önemliyse, kesinlikle bu ürünlerin kokusuna siz de bayılacaksınız. İkisini birlikte kullandım. Saç kremi benim boyalı ve belime kadar olan saçlarıma biraz yetersiz geldi gibi. Bol kullandığımdan dolayı da şampuandan önce bitti. Fakat şampuanla ilgili olarak; Saç derimde kaşıntı, kepeklenme gibi problemle karşılaşmadım. Gün aşırı saçlarımı yıkadığım için de yağlanma problemi yaşamadım ve kutuların sonunu görene kadar mutlu bir şekilde kullandım ürünleri. Ayrıca saçlarımı kurutmadığından gün içinde fazla elektriklenmeyen, sakin saçlarla dolaşabildim. Biraz çabuk bitirdim gibi. Ya kutu az, ya benim saçlarım fazla :)




Yine almayı düşünür müyüm? Saç kremi benim gür saçlarıma yetersiz geldiği için hayır. Fakat şampuanı severek ve olumsuz bir özelliğini görmeden sonunu getirdiğim için evet.

Saçlarımda yumuşaklığın dışında extra parlaklık hissetmedim, merak eden olursa söylemiş olayım. Bu arada şampuanı elinize aldığınızda sanki sedefli gibi görünüyor, ipek proteininden kaynaklı sanırım.

Sevgiyle Kalın…



6 yorum:

  1. İpeğin bu ürününü hiç görmemiştim.Paylaşım için teşekkürler.Bende bloguma beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın, şampuandan memnun olmanıza sevindim. Yıpranmış saçlarınız varsa saç kremi yeterli gelmeyebiliyor maske çok daha işlevli olabilir.

    YanıtlaSil
  3. saç derisinde kaşıntı yapmaması çok büyük bir artı gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çoğu şampuan ne yazık ki kaşıntı yapıyor. Nadir şampuanlardan oldu bu marka.

      Sil
  4. instagramda takipteydim ama blogunu takip etmiyomuşum canım, yeni farkettim hemen geldim :)

    YanıtlaSil