14 May 2016

KARANFİL İLE KAŞ BOYAMA


Bugün size artık çoğu kişinin yaptığı kaş boyama işinin çok pratik, maliyetsiz ve doğal halini göstermek istedim.

Kaş boyama işi o kadar popüler oldu ki, kaşları sık ve gür olanlar bile daha belirgin yapmaya başlar oldu.

Neyse benim kaşlarım siyah ve gürlüğü de fena olmadığından ben o tarz bir girişimde bulunmadım fakat size bu işlemi doğal bir yolla yapmanın basit ve masrafsız yolunu da anlatmak istedim. Üstelik 2-3 ay gibi bir kullanımda kaşları da gürleştiriyor.  Kaş farı veya kaş kalemi kullanmaktan daha güzel bir yol.

‘’Karanfil’’

Yanlış okumadınız. Bir paket karanfili alıyorsunuz ve harika bir kaş boyası elde ediyorsunuz. Eminim çoğu kişinin evinde karanfil bulunuyordur zaten.

Aşağıdaki videoda detaylı anlattım. Kaşlarım biraz gür olduğundan çok belli oldu mu boyadığım bilmiyorum ama uygulamayı sadece anlatıp havada bırakmak istemedim.

Öncelikle karanfili bir cımbızla yakalayın ve ateşe tutun. Çakmakla da olabilir. Ne kadar uzun durursa ateşte o kadar koyu renk veriyor haberiniz olsun. Uzun süre dediysem saniyeler bazında. Yani 1-2 saniye ile 3-4 saniye arası olabilir. Daha sonra hemen söndürün ve birkaç saniye soğumasını bekledikten sonra el ile tutabilirsiniz. Sıra geldi kaşları doldurmaya. İstediğiniz yerlere istediğiniz kadar sürebilirsiniz. Hem doğal, hem masrafsız hem de akma olmuyor. Gün içinde kaşlarım da herhangi bir akma, bozulma görmedim. Tabi ben biraz da az sürmüştüm. Zira zaten siyah olan kaşlarımı bir de boyayınca çok komik duruyorum : ) Eğer özellikle silmezseniz ertesi güne bile kullanabilirsiniz.

video


Bu yöntemi bir güzellik uzmanından öğrenmiştim. Yoksa kırk yıl geçse böyle bir şey yapmak aklıma gelmezdi.


Sevgiyle Kalın..

5 yorum:

  1. Doğal ve güzel bir yöntem.Denenebilir :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ara cok fazla duyuyorum denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  3. Doğal yöntem olduğu için fikri sevdim ♥

    YanıtlaSil
  4. Çok ilginçmiş, teşekkürler paylaştığın için :)

    YanıtlaSil
  5. enteresan , bakalım daha neler öğreneceğim :)

    YanıtlaSil