18 May 2016

LOREAL VOLUME MİLLİON LASHES


Rimel konusu çok seçicilik isteyen bir mevzu.

2-3 kere üst üste aldığım rimel sayısı çok azdır. Bu az olanlardan biri Deborah 24 ORE Absolute Volume, biri de Loreal Volume Collagene.

Kirpiklerim orta uzunlukta. Renkleri çok koyu değil. Kıvrık durmuyorlar. Kıvrık durmalarını sağlayan pek bir şey de bulamadım. Kirpik kıvırıcı kullanamıyorum. Bana biraz ürkütücü geliyor şahsen sanki göz kapağımı da sıkıştıracakmışım ya da kirpiklerim kopacakmış gibi. Rimeli sürdükten sonra kirpik tarağıyla tararsam eğer biraz kıvrık durabiliyor fakat o da çok uzun sürmüyor.

Neyse asıl mesele bir rimelde aradığım özellikler çoğunuzla aynı. Topaklanma yapmadan siyah belirgin kirpiklere kavuşmak. Yapışık kirpiklerden oldum olası nefret etmişimdir. Ki bu yeni bir akım olarak şu aralar piyasa da. Takma kirpikleri bile var öbek öbek yapıştırılmış kirpikler. 

Tek tek ayrılmış fakat cılız durmayan, siyah belirgin kirpikler, biraz da kıvrık ve uzun durursa değme keyfime.

Tabii şimdiye kadar bunların hepsini bir arada sunan bir rimelle karşılaşmadım. Yani sunanla karşılaştım da benim kirpiklerimde bütün bunları yapabilene rastlamadım.

Kıl fırçalardan çok plastik fırçalar tercihim oluyor. Ve de kısa fırça değil uzun fırçalı olanlarla daha iyi anlaşıyorum. Kirpiklerimin üst ve iç bölgelerine daha iyi yerleştiğinden daha az topaklanma ve daha tek tek ayrılmış kirpiklere kavuştuğumu düşünüyorum.

Son dönem de favori rimelim Loreal Volume  Million Lashes(altın renkli).  Loreal ürünlerini hep çok sevmişimdir. Sadece Telescopic Mascarasıyla anlaşamadık bir türlü.



Fakat million Express mascaranın fırçası tam benim istediğim gibi. Plastik, Uzun kıllar. Gerçekten topaklanma yapmadan kirpikleri tek tek ayırıyor. Siyahlaştırması da fena değil. Ben tek katta istediğim belirginliği yakalayamadığımdan 2 kat sürüyorum.


Yeterince kirpikler birbirinden ayrı durduğundan extra kirpik tarağı kullanmama gerek kalmıyor. Tek eksisi kıvırmıyor. En çok ihtiyacım olan şeylerden biri ne yazıkki bu rimelle ulaşamadığım bir şey. Gün için de dökülme yaşamadım. Kırmızı renkli olan Volume Million da dökülme yaşayanlar olmuş.  Kirpikleri kalıp gibi bırakmıyor. Yani kuruduktan sonra dokunduğumda taşlaşmış kirpiklerle karşılaşmıyorum. Tabii ki rimelden dolayı sertleşiyorlar fakat kalıp gibi değiller.


İndirim zamanı 28 TL gibi bir fiyata almıştım. Eminim daha fazla indirim de oluyordur. Tekrar alır mıyım? Evet, kesinlikle. Fırçasını, yapısını ve tek tek ayrılan kirpiklerimi sevdim.


Eğer kendinize uygun bir rimel için rimel karşılaştırmalarını okumak isterseniz buyrun buraya.



Sevgiyle Kalın...

18 yorum:

  1. Benim de ikinci kez aldıgım bir rimel olmadı bu zamana kadar. Zaten ben vegan bir şeyler baınıyorum hem vegan hem başarılı bişi bulmak da oldukça zor..
    Keyifle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) umarım aradığını en kısa sürede bulursun :)

      Sil
  2. ya fotoğrafta müthiş gözüküyor fakat kirpiğin kendisiyle de alakalı sanırsam :) ben ne kadar rimel alırsam alayım dönüp dolaşıp maybelline'e geri dönüyorum doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline falsiesi kullanmıştım ben de bir ara. Onun da fırçası kirpik aralarına iyi giriyor

      Sil
  3. wowwwwwww müthiş gözüküyor kirpikleriniz :)

    YanıtlaSil
  4. benimde bu sıralar severek kullandığım bir rimel bu... iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Loreal rimellerini severek kullaniyorum fakat bunu denememistim tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir tek telescopic maskarasi ile anlaşamadım :)

      Sil
  6. Bunu merak ediyordum. Resimdeki durusu güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimelin yapısı ve fırçası da çok güzel

      Sil
  7. Kirpiklerin aynı benim gibi uzun ama düz. Ben de sever miyim acaba bu maskarayı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek tek ayırması çok iyi ama kıvrık yapsın istersen ekstra birsey kullanman gerek.kıvırıcı gibi :)

      Sil
  8. bu rimeli çok merak edip seçimimi başka bir loreal rimelden yana yapmıştım. şimdi elimdeki rimellei bitirmeye çalışıyorum :) sizde çok güzel durmuş, takma kirpik gibi bir de kıvırsaymış tam olacakmış :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa bir eksiği o. Zaten düz kirpiklerim biraz kıvırsaymış vazgeçilmez olurmuş :)

      Sil
  9. Merhaba rimel hastası olarak en kısa zamanda bakıcam :) bende bloguma beklerim

    bayankirpikk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Ooo kirpikler şahane bence de bir daha alınmalı bu ürün :)

    YanıtlaSil