26 May 2016

SAÇ MASKESİ


Saçlar sanırım her kız için önemlidir. Kısa veya uzun olması fark etmiyor.

Küçükken annemin anlattığına göre (neredeyse her miniğin saçları böyledir :)) saçlarım sarı ve kıvır kıvırmış. Sonra hem rengi koyulaşmış hem de dalgaları azalmış.

Annem-Babam çalıştıkları için küçükken abimle babaannemlerde kalırdık. Babaannem uğraşmak zorunda kalmasın diye benim o güzelim saçlarımı gidip kestirdiler. Hem de erkeklere yapılır ya 'Amerikan modeli' diye işte ondan. Kısacık saçlarım vardı 3. sınıfa kadar. Sonra yavaş yavaş uzatmaya başladık. Evet saçlarım gürleşti fakat hep içimde kaldı uzun saçlı resimler çektirmek. En çokta sınıftakiler iki yandan saçlarını bağlarlardı, 2 kulak gibi, onu yapamadığım için hep üzüldüm.

Bu anılardan mıdır bilmiyorum fakat o gün bugündür saçlarımı omzumdan daha kısa yapmadım hiçbir zaman. Yaklaşık 2 senedir de belim de kullanıyorum. Çok bakım istiyor ve de dökülüyor, dolaşıyor. Yine de seven biri için uğraşmak pek sorun değil sanırım. Bu sözüme katılır mısınız?

Malum son zamanlarda Kore ürünleri çok revaçta olunca ben de satan bayanın övgülerine dayanamayıp geçen sene bu saç maskesini almıştım.


O kadar övdü ki, seminer için  gittiği oteldekiler akşam almışlar ve bu maskeyi kullanmışlar ertesi gün hepsi 4er tane daha almış. Elinde hiç ürün kalmamış. Ümitlendim. Aldım geldim eve. Bir tane normal boneli, bir tane yedek sadece maskenin kendisi.

Yaptım ama pişmanlığım da beraberinde geldi. Ne parlaklık, ne nemlendirme ne de besleme vaadini yerine getirdi. Yıkayıp kuruttuktan sonra annem saçların neden öyle duruyor diye yüzünü kırıştırıyordu. Gerçekten saçlarım mat duruyordu. Açmak için çok çaba sarf ettim. O yüzden de yedeğini rafa kaldırmış oldum.

Normalde kendim zeytinyağından maske yapardım fakat her kız gibi ben de maskeleri denemeden rahat edemiyorum. Bu maske iyi gelmeyince epey ara verdim saç maskelerine. Yağ ve sprey saç kremi kullandım sadece.

Aradan epey zaman geçince yeni, güzel vaadleri olan SDHairPack ile tanıştım. Diğer maskeyi kullandıktan sonra geçen zaman bayağı olunca yeni bir ürüne de şans vermek istedim. Bu ürün de kore malı. Yine saçı,besleme, bakım yapma, parlaklaştırma gibi vaadleri var..


Kutunun içerisinde 1 adet bone mevcut. Bonenin içinde bakım kremi var. Saçlarınızı yıkadıktan sonra boneyi başınıza geçiriyorsunuz ve bant ile kafanıza göre ayarlıyorsunuz. İçerisindeki kremi saçlara iyice yedirmek önemli. Bir kaç dakika masaj yapabilirsiniz. Sonrası 15 dakika beklemeye kalıyor. Tekrar saçları yıkamak ve kremi akıtmak gerekli.

1.si kremi akıttıktan sonra saç kremi kullandım mı diye merak ederseniz evet kullandım. Zira boyalı ve belime kadar olan saçlarımı tek hamlede açabilecek pek bir ürün bulunmuyor.

2.si saçlarım yukarıda ki maske gibi mat durmadı fakat extra parlaklık fark etmedim.

3.sü saçlarım gayet güzel kokuyordu,

4.sü  saçlarım kuru ve elektriklenmiş değil, nemli ve sakin durdular. Benim için en önemli madde budur. Saç kremi kullanıp açabilirim saçımı sorun değil ama gün içinde kuru ve çirkin saçlarla dolaşmak istemem. Hele bir de iş yerime  öyle saçlarla geldiğimi düşünemiyorum :)


5si tekrar alır mıyım? Evet ara ara alıp kullanmak ve uzun vadede saç bakımımda nasıl etkileri olacağını görmek isterim.

Bu maskeyi kullanıp deneyenlerin yorumlarını da merak ediyorum açıkçası.

Sevgiyle Kalın...


8 yorum:

  1. İlk defa görüyorum, iyi gelmesine çok sevindim zor taranmasından şikayetçiydin. Keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sorma :) bazen cin diyor kestir kısacık ama işte kıyamıyorum :)

      Sil
  2. Saç maskesi kullanmıyorum ben saçlarımla uğraşmak zor geliyor hep :)

    YanıtlaSil
  3. Saçlarım uzun ama uğraşmak bana da zor geliyor :/ bu maskeyi denemedim daha doğrusu maske kullanmıyorum. Ama elektriklenmesini azaltması bile bence büyük bişey.

    YanıtlaSil
  4. Ben de saçima hiç maske yapmam ama sprey kullanmazsam elektriklenir.

    YanıtlaSil
  5. Merhabaa, blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım hemen. Bende kendi bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil