21 Haz 2016

TATİL, DENİZ, KUM, BİKİNİ


Merhaba;

Uzun süren okul maratonu şu günlerde son buluyor.  İş yaşamı ise yıllık izinlerle güzelleşecek gibi : )
Tabii benim gibi iş yerine başlayalı 1 yıl dolmamış olup, yıllık izin kullanamayacaklar için önümüzdeki bayram tam bir fırsat niteliğinde. Malum yazın tatil yapmayıp gönlü hoş tutmayınca sanki o kış hiç geçmiyor. Ne işe gitmek istiyorum ne de bir şeye kendimi verebiliyorum.

Ben geçen sene de tatil yapmadım hep evdeydim. Kelimenin tam anlamıyla evdeydim hem de. Annemin rahatsızlığından dolayı işten ayrıldım ve 5-6 ay ona baktım o yüzden evden adım bile atmadım desem yeridir. Çok şükür annem düzeldi, ben de kendisi düzelir düzelmez kendime iş buldum ve iş yaşantısına kaldığım tempodan devam ettim. Ve tahmin edersiniz ki geçen seneyi tatilsiz geçirince bu sene de yapmazsam tam da azap günler başlar benim için.

Cumartesi günleri de çalıştığımdan 2 temmuz cumartesi akşamına Ayvalığa yola çıkıyorum. İlk defa gideceğim için çok heyecanlıyım. Hem de 13 yıllık arkadaşımla birlikte tatil yapacağız. İlk defa. Bu yüzden heyecanım ikiye katlı : )

2 yıl önce ekim ayında 3 günlüğüne iş yerinin Antalya seminerine giderken zar zor piyasa da son kalmış bikinilerden birini aldım. Malum ekim ayı olunca bulduğuma şükretmek lazım. Bikinin altı dar, üstü bol :)) Beden numaraları aynı ama yine de karıştırmışlar mı diye içimden geçirmeden edemedim.

Bu sene doğal olarak bu sıkıntılı zamanlardan sonra yapacağım tatilimi gönül rahatlığıyla giydiğim bikini ile yapmak istedim. Çok gezdim ama insan zor beğenen biri olunca, öyle hemen bulamıyor.

Ben de instagram sayfalarına bakmaya başladım. Sonuçta bu sıcakta dışarı çıkmadan, aynı anda bir çok model insanın elinin altında oluyor.  @plajbutigi sayfasına göz gezdirdim ve bazı modelleri sordum. Onlarda internet sitelerinde bir çok modelin olduğunu söyleyince www.biarkadasa.com sitesini ziyaret ettim. Bir çok bikini modeli, fantazi iç giyim modelleri mevcut. Veee işte bu bikiniye aşık oldum.

Belki renkli bir şeyler seçseydin diyeniniz olabilir ama siyahın asaleti ve tasarımın seksi duruşu beni çok cezbetti ben de hemen sipariş verdim. Kargoya da hemen verdiler ertesi gün elime ulaştı. Şimdi dört gözle bayramı bekliyorum ki tatile gidip, hem çisem ile harika vakit geçireyim hem de çok severek aldığım bu bikinimi gönül rahatlığıyla giyebileyim.


Siz model için neler düşünüyorsunuz. Renkli olsaydı diyeniniz var mı? Yoksa benim gibi siyahın cezbediciliğine kendinizi kaptırıp aynısını mı alır mısınız??

8 yorum:

  1. Cok begendim gule gule kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Bende siyah kullanıyorum :) İlk denize gittiğimde beyaz olduğum için daha iyi duruyor gibi hissediyorum sonra brozlaşınca da şahane duruyor :)) güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa siyah bikini kullanacağım, teşekkür ediyorum :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  4. Gelmene gün sayıyorum burda hadi hadiii gözlerim yollarda seni bekliyorum.Bu yaz muhteşem olacak ;) ayrıca kuzum bikinine bayıldımmm ve sana çok yakıştıı 😘

    YanıtlaSil
  5. Siyah olmazsa olmaz ana rengim :) bikini de çok güzel, güle güle kullanın:)
    Mutlu güzel ve de eğlenceli bir tatil dilerim:)

    YanıtlaSil