12 Tem 2016

TATİL GEZİSİ


Geçen sene tatil nedir bilmeyince, şu an ki çalıştığım işe de yeni başlayınca benim için tatil hayal oldu diyordum. Bütün kışı surat asarak ve keyifsiz geçirmeyi planlamıştım ki bu bayramda değişik yerlere gitmek nasip oldu ve bana çok iyi geldi. Yoksa millet bayram gezmesi yaparken ben bahçede ses çıkaran çocukları salatalıkla kovalayacaktım.

Escisem blog sahibesini tanıyorsunuzdur muhtemelen. Kendisi benim 13 yıllık arkadaşım olur. Artık arkadaşlıktan öteye gitmişiz yıllar içinde. Uzun zamandır isteyipte gerçekleştiremediğimiz şu birlikte yaz tatili hayalimizi sonunda gerçekleştirdik. Biraz kısa oldu, daha yapamadığımız bir çok şey kaldı ama yine de kaldığım günlerdeki gezme, yeme, içme, bol kahkaha ve misafirperverlik bile yetti de arttı.

Ege'ye daha önce gittim fakat daha aşağı kısımlara. İzmir, Çeşme, Seferihisar, Kuşadası, Didim, Bodrum.. Bu sefer yukarılarda gezdim :)

Benim için hep merak konusu olan Ayvalık, Sarımsaklı, Cunda Adası gezildi ya gerisi sorun değil. Eskiden bu kadar kalabalık mıydı bilmiyorum ama özellikle merkezi yerler çok kalabalıktı.

Önce Dikili'ye gittim. Halamları bir kaç saat olsa da görmeseydim küserlerdi. Bayıldım yazlığın verandasına. Hele salıncakta olunca. Bırakın beni orada 1 hafta sallana sallana bir yerlerimi büyüteyim moduna girdim. (Aslında biraz büyümesinin sakıncası yok)

Akşamına da kocaya kaçar gibi Altınova'ya kaçtım. Şanslıydım hem yakın arkadaşım yanımdaydı hem oradaki kızlarla tanıştım ve anlaştık, dolu dolu günler geçirdim.

Arabada müzik açıp gezmek mi dersin, denize girmek mi, adayı talan etmek mi hepsini yaptım.

Bir de bir yere güldüm. Şeytan sofrası denen bir yer var. Bir yeri demir parmaklıklarla çevirmişler,  şeytan ayak iziymiş :)) gidenler mutlaka vardır. Manzarası için gidilir evet ama madem oradaki şeytan ayak izi, kardeşim neden içine para atıp dilek diliyorsun. E şeytanmış. Dilenir mi ondan bir şey? :)) Bizim şu her yerde dilek dileme işimize akıl sır ermiyor vallahi.

Ünlü popçulardan biri de vardı orada. Sanırım konser için gelmiş. Kendisini sevmediğim için buraya yazıp ismini anmayacağım :( :))

Sizi bir kaç güzel hatıra resmiyle baş başa bırakıyorum. Umarım sizler de güzel bir bayram tatili geçirmişsinizdir.

Ne demiş Hz. Ali: Günahsız geçen her gün bayramdır.

Her gününüz bayram olsun...












5 yorum:

  1. Ne güzel fotolar...İnsanın Ankara'dan kaçası geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Tatil yapamayan biri tatil yazıları görünce kendini büyük bir dramın içersinde hissediyor ama tatillerin bol olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel fotoğraflar :))

    YanıtlaSil
  4. Cunda Aşktır :) bloguma beklerim bende.
    sevgiler.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. yaaaa seneye inşallah daha güzel yerleri göreceğiz birlikte ;)

    YanıtlaSil