22 Ağu 2016

ANLATAN DUVARLAR

Yeni bir eve taşındık.

Yeni bir başlangıç.

27 yaşındayım, ailemle bu evde kaç senem var bilmiyorum ama her an benim için özel ve güzel.

Son yıllarda özellikle ev almak için çok uğraştık fakat nedense hep bir aksilik çıktı. Aksilik dediysem öyle ufak aksaklıklar değil. İflaslar, ameliyatlar öyle büyük sorunlar yani.

Azmin önünde dağ durmazmış :) O hesap bizimki. Sonunda kendimize uygun, en çok istediğimiz semtte bir yuva sahibi olduk.

En zevkli kısmı da (eminim bana katılacaksınız bu konuda) evin içini kendi zevkinize uygun yaptırmak.

Renkler, kapılar, dolaplar, fayanslar. Evi ilk aldığımız günden tamamen farklı bir yapıda oldu.

Duvar rengi konusunda biraz seçiciyiz. Eskiden hep şampanya rengini kullanırdık ki sanırım zamanında büyük bir çoğunluğun kullandığı mavi,yeşil renklerine rakip bir renktir. Fakat son yıllarda vazgeçtik o renkten. Artık daha soft, açık, evi aydınlık gösteren fakat beyaz gibi yormayan renkler kullanıyoruz.

Şu an ki rengin ismini söyleyemesem de tarif etmeye çalışabilirim. Çok açık gri ve ya bulut rengi diyebilirim. Ev hem aydınlık hem de şık duruyor.

Bizim duvarlara bir şey asma gibi bir huyumuz yok, pek sevmeyiz o işleri. Bir tane büyük tablomuz var bir de güzel bir saatimiz. Ben tabloları severim. Manzara resminden ziyade biraz daha görselliği güzel, baktığımda içimi açsın isterim.

Boş olan duvara şöyle renkleri uygun ve hoş gelen bir tablo aradım. Neyse ki gönlüme göre bir şey buldum o da aşağıda :)

Sizce de çok güzel değil mi?

Üstelik farklı tablolardan 2 adet aldım.

Benim birazda Afrika tutkum vardır. Evde filler ve zenci uzun bir Afrikalı kadın biblom var onlarla uyumlu olması adına aşağıdaki güzel tabloyu seçtim.


Tabloda.com benim yeni tanıştığım bir site. Şu anda ürünler de %30 indirim var ve her yere ücretsiz kargo mevcut. Bence evinizi renklendireceğiniz bu güzellikleri indirimdeyken mutlaka değerlendirin.

Aslında sitede istediğiniz resimleri de kanvas tablo yapıyorlar. Bu konuyu düşündüm fakat sonra ileri de kendi evim için böyle bir şey yapmayı karar verdim.

Dünyaca ünlü eserler, size özel tablolar ve gerçekten harika fiyatlarıyla tabloda.com benim için çok güzel bir hediye sitesi oldu. Arkadaşımın 30 Ağustos doğum günü. Kendisi daha 2 yıllık evli. Onun salonu için zevkine uygun güzel bir hediye seçmeyi düşünüyorum.

Hayatınızdan renk, neşe ve de mutluluk hiç eksik olmasın.


Sevgiyle Kalın...




2 yorum: