9 Eyl 2016

ALIŞVERİŞ :)

Biri alışveriş mi dedi??

Her kız gibi ben de severim alışveriş yapmayı; fakat ayağını yorganına göre uzatanlardanım. Onu da belirtmek isterim.

Bu buna uyar mı?
Bu bununla kötü durur mu?
Yok bunun altına ayakkabım yok.
Yok bunun üstüne başka renk lazım.

Sık kurulan cümleler...

İlk çalışmaya başladığım zamanlar grafikerlik yapıyordum. Takdir edersiniz ki gün için de ofiste oturduğum yerde çalışıyordum bu yüzden kıyafetlerim hep kot, tişörtten ibaretti. Bir de ofiste tek kız bendim onunda etkisi vardı.

Sonra büyük bir firmaya girdim. Sonunda A.Ş. ünvanı olanlardan :) İlk başladığımda kıyafet konusunda öyle zorlanmıştım ki. Çünkü orada resmi giyinmek gerekiyordu ve benim dolap kot pantolon kaynıyordu. Neyse maaşları aldıkça benim dolabın şekli de zaman içinde değişti. Şifon bluzlar, gömlekler, kumaş pantolonlar, elbiseler. Doğru düzgün etek giymeyen ben, kışın bile etek giyer oldum. Her gün saçlarımı yapar oldum. Topuklular ayağımdan çıkmıyordu.

Sonra annemin rahatsızlıkları derken işten ayrılmak zorunda kaldım. 6-7 aylık bir devre arasından sonra tekrar iş buldum fakat sanayi bölgesinde :) Dolaba bakıyorum etekler, şifonlar; gideceğim yere bakıyorum sanayi bölgesi. Velhasıl benim dolabın şekil değiştirme zamanı yine gelmişti :)

Bu seferki iş şartlarım biraz ağır olduğundan çıkıp gezmek alışveriş yapmak gibi bir imkanım çok azdı bu yüzden instagram butik sayfalarına yöneldim. Tabii ki her sayfadan alışveriş yapılmıyor. Malum parayı alıp ürünü yanlış gönderen ve ya hiç göndermeyen de var, iadeyi kabul etmeyip değişimi reddeden de. Dikkatli olmakta fayda var.

Benim nereden alışveriş yaptığımı merak edenleriniz olursa @kokosatrium hesabından yapıyorum. Hem çok ilgililer hem hızlı gönderim yapıyorlar. Hem de moda diye hep aynı şeyleri görmüyorsunuz, farklı tasarımlar mevcut oluyor sayfalarında.

Aşağıdaki kıyafetlerimi oradan aldım.  Bir de parlak eteğim var bu yılın modası fakat altına beyaz ayakkabı almam lazım o yüzden onu sonra sizlerle paylaşacağım :))



Siyah kot pantolon ince ve tayt gibi vücudu sarıyor. Kemer takmak zorunda da kalmadım bu da benim için artı bir şey :)


Oldum olası Baykuş figürünü çok sevmişimdir. Bu tiril tiril pantolon da Baykuş desenli. Tam yazlık çünkü hafifligiyle insan üzerinde bir şey yokmuş gibi hissediyor :)


Pantolona kombin yapma çabaları :)


Eteğin çiçeklerinin rengine uydurdum sonunda bir şey 



Parlak eteğime de en kısa zaman da bir şey uydurup buradan paylaşacağım..


Sevgiyle kalın...




6 yorum:

  1. Etek cok güzelmis güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Eteği çok beğendim ben de, güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hem kumaş hem etek boyu olarak güzel bir tercih oldu :)

      Sil