21 Kas 2016

EDA TAŞPINAR AT KUYRUĞU BİTKİSİ ŞAMPUANI


Benim mi saç derim fazla hassas bilmiyorum ama çok nadir şampuanı kaşıntı yapmadan kulanabiliyorum.Çoğu kaşıntı yapıyor, kepeklendiriyor.

Geçenlerde Eda Taşpınar at kuyruğu bitkisi şampuanını kullandım, neredeyse bitirdim. Şampuan tek çeşit ve üzerinde tüm saç tipleri için diye yazıyor. Daha dolgun, daha ışıltılı, uzun saçlar vaadleri var.


Yeterince köpürüyor.  Güzel durulayıp iyice arındırmak gerekiyor.

Dolgunluk konusuna gelecek olursak benim saçlarım zaten dolgun duruyor, biraz da kabarık. Daha fazla dolgunlaştıramazdı fakat söndürmedi saçlarımı. Bu şekilde benden (+) aldı.

Işıltı konusunda ise, Gliss’in Million Gloss şampuanı kadar ışıltı sağladığını düşünmüyorum fakat mat durmadılar, güzel bir ışıltı verdiğini söyleyebilirim.

Uzatma vaadini ise tam gözlemleyemedim. Neden diyecek olursanız, benim saçlarım zaten uzun ve çabuk uzuyor. O yüzden şampuan yüzünden uzadı diyemiyorum.

Şampuan ilk zamanlarda gayet iyiydi. 6-7 kez kullandıktan sonra biraz kaşıntılar olmaya başladı derimde. İlk gün olmuyordu kaşıntı, 2. Günde oluyordu. Zaten bir gün durup bir gün saçlarımı yıkayan biriyim. Aslında biraz da inat ettim ve kullanmaya devam ettim.  İlerleyen zamanlarda aşırı bir kaşıntı hissetmedim fakat istemsiz olarak ellerim saçlarıma gittiğinde biraz kaşıntılarım oldu.

Saçlarım bu aralar hormonlarımdan dolayı çok döküldüğünden, şampuan saç döküyor diyemem. Fazlalaşmadı zaten.

Kokusu yok desem yeridir. Çok Çok hafif geldi bana. O koku da güzel zaten. Hafif sedefli gibi duruyor ele döküldüğünde.

Yağlandırmadı saçlarımı. 2. Gün de dolgun bir şekilde kullandım saçlarımı.

Kötü diyemem bu şampuan için fakat daha iyi performans sağlayan şampuanlar kullandığımı söyleyebilirim. 

O yüzden tekrar alır mısın diye sorarsanız. Almam :/


Sevgiyle kalın…


7 yorum:

  1. benimde almayı düşünmediğim bir ürün nedense ama yorumunu okumak yinede bir fikir verdi... paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tüm cilt tipleri için yazan ürünler genel olarak bana iyi gelmiyor.

      Sil
  2. çok kez almayı düşündüm sonra vazgeçtim bu şampuanı :) 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana pek iyi gelmedi :/ Ama tabii ki herkeste etkisi farklı oluyor

      Sil
  3. Bende merak ediyordum almasam da olurmus :/

    YanıtlaSil
  4. Ah o kaşıntı sorunundan neler çektik ben.Bazı şampuanlar yağlanmayı hızlandırıp daha fazla kaşıntıya sebep olabiliyorlar.Bu şampuan da deneyim listemde bekliyor.Umarım anlaşabiliriz ;)

    YanıtlaSil
  5. Kepek sorununu ben de çok yaşıyorum özellikle şampuan değişikliğinde :( İçeriği nasıl o mu kaşıntı yaptı acaba? Fikir verdiğiniz için çok teşekkür ederim <3 :)

    YanıtlaSil