13 Kas 2016

EV AYAKKABISI / MODERN EV PATİĞİ


Yaz kız üşüyenler el kaldırsın..

Ben sürekli üşüyengillerdenim. Kansızlık  falan yok. Sadece üşüyorum. Kışın dışarıdaki halimi görseniz. Yaşlılar gibi kalın atkılara sarılırım. Bereler, eldivenler vazgeçilmezim. Botlar deseniz tank gibi oluyor. Yani ısınmak için ne yapmam gerekiyorsa onu yapıyorum.

Kışın moda ikonu olamıyorum..

Evde de durum hiç farklı değil. Annem bana kalın bir hırka ördü onu giyiniyorum canım annem. El  emeği işte. Millet çeyiz için patik alırken, örerken; ben onları kışın giymek için kullanıyorum. Terlik yok mu derseniz evet var. Yine de otururken onları çıkartıyor olmak beni patik giymeye itiyor.

Belki modern zamanlara darbe yapıyorum gibi görünebilir fakat bu kış yepyeni ev ayakkabılarımla hava atacağım.




İnstagramda denk geldiğim bir sayfa(monnemax) ile dm yoluyla görüştüm, çok şeker bir bayandan bilgi aldım ve denemek üzere patiklerimi sipariş ettim. Ev ayakkabısı da denilebilir.

Türkiye lisanlı ürün keçeden yapılmış. Yukarıda gördüğünüz kırmızı bağcıkların başka renkleri de mevcut. Sipariş verirken kendinize en uygun rengi verebilirsiniz. Çocuklar ve kadınlar için olanlarda 5 renk var fakat erkekler için 2 renk ip mevcut. Zaten onların da kırmızı, pembe kullanmak isteyeceklerini pek sanmıyorum :)






Adı Monnemax olarak geçiyor. Ev ayakkabısı. İnstagram sayfasına bakarsanız direk inceleyebilirsiniz (@monnemax). Ürün tek tarafı açık şekilde geldi. Diğerine bakarak ben yaptım kırmızı iplerimle. Eğlenceli oldu. Düşündüm. Çocuğum olsaydı eğer onunla oyun oynar gibi bu patikleri yapabilirdik ve kendi yaptığımız patiklerimizi gözümüz gibi koruyup kışın sıcacık dolaşabilirdik :) Belki ileride olur :)

Ürünün altı deri şeklinde yani kaymıyor. Hani parkede, fayansta kayar diye endişe etmiştim ben, siz etmeyin.

Hem de düşük  derecede soğuk suyla  yıkanabiliyormuş. Yani temiz temiz giyinebilirim, sonrasında patik yapma oyunumu tekrar oynayabilirim :)




Modern zamanda patikler de değişti artık. Ben güzel ve eğlenceli buldum açıkcası bu değişimi.  Acaba çeyizlere örme patik yerine bunlardan koysak ‘hiç adetlerimize uygun değil’ söylemleriyle karşılaşır mıyız? :)


Sevgiyle Kalın ..


27 yorum:

  1. Bayıldım bunlara. Sıcak tutuyor mu? Benim de özellikle kışın ayaklarımı ısıtamama gibi bir problemim var. Eğer sıcak tutuyorlarsa bir sipariş de ben vermeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün keçeden ben şu an çok memnunum :) misafir geldiğinde patiklerimi çıkarırdım kıyafetin altında uyumsuz durmasın diye bunları çıkarmak zorunda kalmıyorum :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Rahatlar evet altları da kaymıyor :)

      Sil
  3. Ayy tam benlik ya ellerine sağlık cnm çok rahat gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  4. ya eline sağlık becerikli olmak böyle bir şey işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben sadece iplerini geçirdim ama olsun :)

      Sil
  5. Çok sevimli görünüyorlar bence.Mutlulukla kullanın ♥

    YanıtlaSil
  6. Bende evde bile olsam uyumlu giyinmeyi severim bunlar gayet hoş duruyor güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi arada kim gelecek eve hiç belli olmuyor :)

      Sil
  7. çok tatlış görünüyorlar, güzel günlerde sıcacıkça kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmene sevindim :) Kış günü sıcak şeyler çok iyi geliyor.

      Sil
  8. Ellerinize sağlık çok hoş gözüküyor :) Güle güle eskitin....

    YanıtlaSil
  9. El emeği göz nuru, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sıcacık günler :)

      Sil
  10. Senin gibiyim, kışın buz kesiyorum. Patikler, kalın kalın çoraplar hiç ayağımdan çıkmaz. Keçe'den yapmışlar değil mi? Çok güzel, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  11. Gayet güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  12. Hi Dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Ya tam benlik miş :) ne kadar güzel düşünülerek yapılmış :) bende beklerim bloguma sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
  14. Ama bunlar çok şeker :)) Bende yaz-kış farketmiyor ev ayakkabılarından giyiyorum yoksa üşüyorum :/

    YanıtlaSil
  15. Ben daha çok puf tipi ev botlarını seviyorum çünkü benim ayaklarımı ancak onlar ısıtabiliyor :) Ellerine sağlık ama görünüşleri çok hoş:)

    YanıtlaSil
  16. Çok beğendim gerçekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  17. Bayıldım bu patiklere, ellerinize sağlık, takipteyim, sevgiler ☺

    YanıtlaSil