6 Kas 2016

ISOLDE RENKLİ NEMLENDİRİCİ

Yüzüme normalde fondöten tarzı şeyler kullanmıyorum. Bu tür şeyler bende fazlasıyla sivilceye neden oluyor. Bu yüzden özel günler harici naturel takılıyorum :)

CC kremim var onu kullanıyordum fakat çok az kalınca farklı bir şeye geçiş yaptım. Zigavus markası sayesinde tanıştığım Isolde renkli nemlendiriciye.

Bu çok garip bir fondöten. Köpüklü gibi. Sıkınca beyaz gibi çıkıyor minik partükülleri var sanki fakat yüze dağıtmaya başladığınızda renkleniyor ve güzel bir şekilde ciltte renk  eşitliği sağlıyor.

Aşağıdaki videoda biraz fazla aldım ürünü çünkü nasıl bir rengi olduğunu ve cilt ile nasıl bütünleştiğini görmenizi istedim.




Gözeneklerimi güzel doldurdu. Cildi nemlendiriyor bu yüzden ben altına ekstra nemlendirici sürmüyorum yoksa sivilceden geçilmez cildim. Yüzde parlak duruyor. Yani matlık yerine yüzdeki canlı parlaklığı seviyorsanız kesinlikle denemenizi öneririm.Üzerini transparan pudrayla tamamlayabilirsiniz. SPF10 korumasıyla güneşe karşı da etkili. Gün içinde hiç tazelemeye gerek duymadım. Cildimi ağırlaştırmadı. Bir şey sürmüşüm hissi yaşamadım. Gerçekten uzun zamandır kullandığım en iyi ürünlerden. Normalde kullandığım cc krem gün içinde yüzümde sivilce çıkmasına neden oluyor fakat Isolde renkli nemlendiricide böyle bir şey yaşamadım. Ürün 50ml şişede, pompalı kapakta. Kullandığım ürünlerin kokusuna da önem verdiğim için bu ürünün kokusu çok güzel diyebilirim. Akşam normal bir temizleyici ile çok rahat çıkartılıyor. Ben genelde ciltteki yağ oranını dengeleyici jeller ile yıkıyorum. Böylesi daha temiz ve makyajdan arındırılmış geliyor bana.



Bu markayla tanışmam da tekrar söyleyim Zigavus sayesinde oldu. Çoğu kişi biliyordur zigavus aslında sarımsaklı şampuanı ile piyasada yer etmiş ve büyümüş bir firma. Bitkisel içerikli ürünleri zigavus markası bizler ile buluşturuyor. Eczanelerin dermokozmetik raflarında çeşitli ürünlerine ulaşabilirsiniz. Ben kullandığım ürünlerin dermokozmetik ürünler olmasını tercih ediyorum. Zigavus markası da gerçekten çok ilgili bir firma o yüzden güvenerek başka ürünlerini de denemeye karar verdim.

Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Zigavus markasını biliyorum ancak ürünü ilk kez gördüm. Ben de mümkün olduğunca bb cc krem kullanmaya çalışıyorum. Bu ürünü de düşünebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondötenden faha iyi geliyor bu kremler bana

      Sil
  2. Canım teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil