17 Kas 2016

MANDALİNALI SCRUB


Kapağı açıyorsunuz  ve misler gibi mandalina kokusu etrafa yayılıyor. Oralet yapmak geçti içimden :))



Lacinia markalı el ve vücut scrubını Norm Bitkisel Ürünleri sayesinde tanıdım. Daha önce watsons'a ait bir scrub kullanmıştım fakat sert ve seyrek tanecikli ve cildi çok kuru bırakan bir scrubtı. Yeteri kadar peeling işlemini yaptığını düşünmedim hiç o ürünün kokusu güzeldi ondan kullanmaya devam ettim :) Kullandığım ürünlerin güzel kokulu olması gibi bir takıntım var benim.

Lacinia marka bu scrubı kullanmadan önce karıştırmak gerekiyor. Çünkü yağ içerikli ve bu tabaka üstte kalabiliyor. Ben duşta ellerimle karıştırdım fakat spatula yardımı ile de bunu yapabilirsiniz.

Ürün el ve vücut scrubı fakat ben duşta vücudum için kullandım, özellikle ellerime kullanmadım.



Tanecikli ve yağlı bir scrub. İlk kullandığımda bu yağlı his hoşuma gitmemişti fakat şu an çok severek kullanıyorum. Duştan çıkmadan yapıyorum ve çıktıktan sonra tekrar losyon kullanmama gerek kalmıyor. Üstelik hem yağlı gibi olmuyor vücudunuz hem de nemli hissi epey sürüyor. Vücutta yağlı durmasa da duştan sonra banyo biraz yağlı gibi durabiliyor :)

Ne kadar kullanmanız gerektiğini kendiniz ayarlarsınız, 5-6 dakika dairesel hareketlerle ovalamak yeterli oluyor.

Tüylerinizden kurtulacağınız gün kullanmasanız iyi olur, malum vücudu nemli bırakması ağdanın tüylerinize yapışmasını zorlaştırabilir. Ve tabiki tüyleri aldıktan hemen sonra da kullanmayın sonuçta gözenekler açılıyor.

Bir de yara çizik gibi deformasyon olan yerlerin üzerinde scrubı uygulamayın.Sonuçta ölü deriyi atmak için biraz sert bir işlem yapılıyor ve o bölgelerde can sıkıcı ve can yakıcı olabilir.

Hemen de bitmiyor ürün. Ben biraz sonuna geldim bir kaç kullanımda bitecek artık.

Norm Bitkisel Ürünleri'nin ürettiği Lacinia marka yerli bir ürün olup merkezi İstanbul'dadır. 
Sitesini ziyaret etmek isterseniz buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Sevgiyle Kalın...

8 yorum:

  1. Mandalina kokusuna bayılıyorum :) İnan kremin görüntüsü tam yemelik hele kokusuyla beraber direk dikkatimi çekerdi :)) Mutlu günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kapağı açtığımda yememek için kendimi zor tutuyorum :))

      Sil
  2. Görüntüsü bile çok hoş, o takıntı bende de var :) Kullandığım ürün işime yaramıyorsa bile sırf kokusu için bile bitene kadar kullanıyorum :) Güle güle kullan dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet :) güzel kokulu ürünleri kullanmak hoşuma gidiyor. Yoğun kokuları sevmediğimden sanırım, ürün kokuları güzel olunca hafif koku olarak kullanıyorum :)

      Sil
  3. Rengi ne kadar güzelmiş öylee :)) Bakım ürünlerinde koku önemli bir faktör gerçekten, mutlu günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Bende de limonlusu vardı. Cayır cayır bir sarı ve iştah açıcı bir koku :)
    İçeriği daha temiz olsaymış...

    YanıtlaSil
  5. Ayy mandalina yemeğe de konusuna da bayılırım tam benlikmiş 😊

    YanıtlaSil
  6. Nemlendiriyorsa çok iyi gelir bana, hemen araştırayım :)

    YanıtlaSil