28 Şub 2017

ANKARA DA YENİ BİR ADRES


Siz de benim gibi misiniz bilmiyorum ama alıştığım yerlerden kopmam çok zor.

Genelde bildiğim yerlere gidip, bildiğim yemekleri yerim.

Bunlardan tabiki sıkıldığım zamanlar oluyor. Farklı bir yer istediğim de genelde tavsiyeler üzerine seçiyorum mekanları. Bu şekilde çok hayal kırıklığına uğramam diye.

Eğer siz de hayal kırıklığına uğramamak adına tavsiyeleri dikkate alıyorsanız benim de bir tavsiyem var.

Panora Alışveriş Merkezi girişinde Happy Moons. Özellikle İstanbul'da popüler bir mekan olan Happy Moons frenchcayzing uygulamasıyla artık Ankara'da bizimle buluştu.



Bir cumartesi akşamı, iş çıkışı yorgunluğunu Çisem'le birlikte yemek yiyerek ve sohbet ederek geçirmeyi planlayınca bu yeni yer bizim durağımız oldu.

Girişte bizi karşılayan İşletme Müdürü Murat Bey'e ve oturduğumuz süre boyunca bizimle ilgilenen Gökhan Bey'e buradan teşekkürlerimi iletmek isterim.

Gerçekten kalabalık ve bilgili personeller ile dolu. Bütün yardımcı arkadaşların yaka kartında isimleri yazıyor ve bir şey istemek için çok beklemenize gerek kalmıyor. Konuşurken karşınızdakini duymanızı engelleyen yüksek sesli müzikten uzak. Mekan aydınlatmasını çok beğendim. Özellikle sarı renkli ışıklar ortamı daha sıcak göstermiş. Yer yer yeşil bitkiler huzur doldurmuş. Lavabosu üst katta, gayet temiz ve sadeydi. Sadece peçete miktarına biraz daha özen göstermeleri gerektiğini düşünüyorum.








İlk oturduğumuzda hafif serindi ortam fakat sonra ısıtmaları açtılar oturulacak düzeye geldi hemen.

Menüyü incelediğimde her alternatife uygun güzel bir sınıflandırma yapmışlar, Salatalar, sandviçler, ana yemekler, pizzalar.. Bu şekilde ne tür bir şey yemek istiyorsanız o bölümü incelemeniz kolay oluyor. Fiyatlar ise orta halliydi. Abartılı rakamlar göremedim. Özellikle tatlı çeşitlerinin fiyatları benim için yeterince iyiydi :)


Yemek ve içeçek seçimimizi Gökhan Bey'e bıraktık, o da bizi seçimleriyle hiç üzmedi. Beğendili Bonfilemi az pişmiş istediğimde (çok severim az pişmiş kırmızı eti) biraz endişelerim vardı. Et sert olursa yenmez diye düşünmüştüm fakat endişelerim yersizmiş. Çok güzel, yumuşacık ve lezzetliydi.



Çisem'in seçimi de Texas usulü tavuk oldu. Orta pişmiş et ve haşlanmış sebzeler ile birlikte patates harika görünüyordu.


Yemek öncesinde gelen Nachos ise o kadar hoşuma gitti ki, yemeğim bittikten sonra bile bir kaç ısırık almadan duramadım.


Tatlılarında tatmadım. Fakat aklımda kızarmış dondurması kaldı. Sanırım haftaya koşa koşa kızarmış dondurma yemeye gideceğim :)) Umarım hayalimde canlandırdığım kadar güzeldir :)


Bir gün orada buluşup birer kahve de içebiliriz :)


Sevgiyle Kalın..





2 yorum: