20 Şub 2017

HAKİ YEŞİLİ FAR (YVES ROCHER - MAYBELLİNE - LOREAL - ISADORE)


Ne demiş Müşfik Kenter: 'Sahi nedir gençlerdeki bu lens merakı. Gözler de sahte olduktan sonra insan neye bakıp inanmalı.'

Ben çok severim bu sözü. Lens kullanmaya karşı biri değilim. Sadece gözler benim için önemlidir. Konuşurken karşıdaki kişinin gözbebeklerinden mutlu mu? üzgün mü? anlamak isterim. O, bir şey demeden onu anlamak çok başka bir duygu. Eminim ki karşı taraf için de güzel bir duygudur.

Bu yüzdendir ki hep gözlerime önem vermişimdir. Mesela genelde ruj kullanmam, gözlere vurgu yaparım. Bu yıllardır değişmedi.


Gözlerim bal rengi. Biraz açık bir renk. Genelde 'gözlerin yeşil mi?' sorusuyla karşılaşanlardanım. Hayır değil. Fakat isterdim.

Gözlerime en yakıştırdığım renk ise 'haki yeşili'. Ela gözlere en çok yeşil, gri, mor gibi renkler yakışıyor. Fakat bunların açık tonları. Çünkü açık tonlar gözlerin yeşil kısmını vurguluyor. Koyu tonlar kahverengi kısmı vurgular ve gözler daha koyu renk durur.

Bu renk gerçekten çok güzel duruyor.

Önceden elimde Loreal'e ait 3lü far vardı. O kadar severek kullandım ki. Fakat bir ara kahverengi farlara tutulunca bu farım zamanla kurudu tabii ki. Kullanamadım fakat atmaya da kıyamadım aynı renkten bulmaya çalıştım çünkü artık Loreal üretmiyor bu fardan :(


Bir de Isadore markasının kına yeşili farı var. Tam bir mat renkli far. Fakat gün içinde gözün katlanma bölgesinde çok iz yapıyor. Aşırı pigmentli. O yüzden günlük kullanımda sıkıntı yaratabiliyor.





Yılbaşı indiriminde maybelline tekli farlarında vardı haki yeşili. Sonunda koca palette değil de tekli farlarda bulduğum için çok mutlu oldum. Aldım geldim eve. Fiyatı indirimde 9.99 TLydi.


Far çok soft. Pigmentasyonu iyi değil. Sürerken çok hafif oluyor. Pek renk vermiyor. Gün içinde de iyice soluyor, sürdüğüm farın rengi kalmıyor. O kadar dolaştıktan sonra buldum bu rengi ve böyle olması çok canımı sıktı. Bir kaç kez parmağımla sürmeyi denedim. Rengini biraz daha iyi verdi gibi. Fakat gün içinde solmasıyla zaten pek renk denen bir şey kalmadı.


Geçenler de Ankamall AVM'ye gezmeye gitmişken Yves Rocher'a uğramayı ihmal etmedim ve çok iyi yaptığımı hemen anladım. Tekli farlarda indirim vardı. 30 küsürlerden 23 liraya düşmüş. Veee tam benim istediğim renk. Parmağımla testerdan biraz denedim ve pigmentasyonu da çok güzeldi. Düşünmedim aldım. Artık bunu kullanıyorum. Hem rengini çok güzel veriyor hem de kalıcılığı çok güzel. Sanırım bu renk için far adresim artık Yves Rocher..


İki far yan yana geldiğinde çok birbirlerine benziyorlar fakat gözlerime uygulandığında fark belli oluyor. Yves Rocher farın gün boyunca rengi solmuyor. Katlanma bölgesinde çok az iz yapıyor.


Soldaki Maybelline -  Sağdaki YvesRocher


Soldaki Maybelline - Sağdaki YvesRocher



Maybelline far da boşuna aldığım farlar kervanına katılmış oldu.


Sevgiyle kalın..


16 yorum:

  1. Yves Rocher farkları pigment konusunda çok başarılı cidden.. yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bu tekli farları çok iyi.

      Sil
  2. haki rengi ela ve kahverengi gözlere çok yakıştırıyorum kendim de ela gözlü olduğumdan bir tane bu renkten tekli far edinsem iyi olacak :) ben de bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ela gözlere çok yakışıyor :)

      Sil
  3. Halbuki maybelline de pigmentliymiş havası veriyor, renk çok güzel yalnız. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baz ile biraz idare edebilir. Ama gün için de rengin solup gitmesi beni çok üzdü :(

      Sil
  4. Maybelline'nin aynı seriden başka bir farını severek kullanıyorum ancak bazsız denemedim hiç ...

    YanıtlaSil
  5. maybeline farın rengi çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün için de uçup rengi solmasa fiyat olarakta renk olarakta çok güzel bence

      Sil
  6. toz farları değilde daha çok kremsi ve mat halinde olanları kullanıyorum genellikle canım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar da sürünce krem gibi duruyorlar :)

      Sil
  7. Maybelline'in tekli farının bir başka rengi de bende mevcut, elim o fara hiç gitmiyor, biraz daha pigmentli olsaydı keşke :/ Bu arada blogunuzu takipteyim, kendi bloguma da beklerim :)) https://makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim canım. Bu kadar uygun fiyatlı bir farın bir de pigmenti iyi olsaymış her rengini alabilirdim :)

      Sil