8 Şub 2017

MAKYAJHANE


Profesyonel makyaj yapabilmek sanırım çoğu kızın hayalidir. Ne kadar makyaj videoları izlense de iş uygulamaya gelince o izlediklerimiz gibi olmuyor nedense. Herkesin yüz yapısı farklı. İzlediğimiz videoda yapılan rötuşlar bizim yüzümüz için uygun olmayabilir. Bunları dikkate almakta fayda var.


Aralık ayında sevgili @ankaraetkinlik davetiyle makyajhane açılışına davetliydik.




Makyajhane kendi deyimleriyle 'Ankara'da makyajın en önemli 'hane'si olma yolunda emin adımlarla ilerliyor'. Ankara, Çankaya, Farabi sokakta bulunan makyajhane düğün, defile, özel gün makyajlarının yanı sıra makyaj eğitimi de veriyor. İsterseniz de size bir makyaj detoxu yaptırabiliyorlar :) Bir gün makyaj malzemelerimi götürüp bana uygun olmayanları aralarından çıkarmak istiyorum.

Neyse o gün bizim için harika bir ortam hazırlamışlardı. Şömine, dj, şaraplar, çikolatalar ve blogger arkadaşlar çok eğlenceli bir gündü. Bize o gün söz vermişlerdi açılışa gelen bloggerlar için ufak bir makyaj eğitimi verilecektir diye ve sözlerini tuttular.





24 Ocak salı günü yine makyajhane kapılarını bizlere açtı ve Oğuz ile Eyüp ufak püf noktalar gösterdiler.





İçeri girdiğimde yine çok güzel bir ortam vardı. Hiç bir kızın karşı koyamayacağı kadar çok makyaj malzemeleri, fırçalar ve aynalar mevcuttu :) Ahh hele o çıtır çıtır yanan odun sesi eşliğinde güzel şömine de aklım kaldı.

Kontür ve strobing uygulamalarını özellikle benim yüzümde uyguladıklarından kendi kendimi incele şansı bulmuş oldum. :)




Tabiki o kadar fazla malzemeyi bir arada görünce bütün kızları gözü kaldı :)



Benim yüzümde uygulamaları gösterdikten sonra da her arkadaşın yüzü için ufak püf noktalar verdiler ve küçük ayrıntılar gösterdiler. Alışkın ellerden çıkan uygulamalar gerçekten fark yaratıyor.


O gün o güzel fotoğraflarımızı çeken Betül'e ise içten bir teşekkür gönderiyorum. Kendisi de bir o kadar güzel ve tatlı. Tanıştığıma çok memnun oldum. Betül profesyonel fotoğraf çekimleri yapıyor. Eğer sizin de güzel çekimlere ihtiyacınız olursa adres BETÜL :) Fotoğraflara göz gezdirmeyi unutmayın :)



SEVGİYLE KALIN :)



6 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş :)) Fotoğraflar ise şahane <3 :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifli ve zevkli bir etkinliğe benziyor. Ortamda gayet şık ve sıcak görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Bu tür etkinlikler kaynaşmak için de şahane ortam oluşturuyorlar :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, püf noktalarını da bekliyorum :))

    YanıtlaSil