1 Mar 2017

#İKİZLERİNMAKYAJI2017 ETKİNLİĞİ


12 Şubat 2017

Blog dünyasındaki arkadaşlığımızı sonunda yüzyüze görüşerek sürdürebildiğimiz ilk gün :)

@ikizlerinmakyajı Nihal  12 ŞUBAT pazar günü harika bir etkinlik ile bizi Batıkent @butikekle de ağırladı.
Kahvaltı için saat 10 da oradaydık.



Butikek öyle güzel bir yermiş ki. Ben çok beğendim. Bayağıda kalabalık. Sevenleri çok yani.
Ama biz üst kattaki böyle güzel organizasyonlar için ayrılmış yerdeydik. Ne kimseyi rahatsız ettik ne de kalabalık için de kaldık. Biz bizeydik.

Butikek bizi harika bir kahvaltı sofrasıyla ağırladı. Neler yoktu ki. Peynir çeşitleri, bal, kaymak, çikolata, yumurta ne ararsan vardı. Bir de kalabalık olunca sohbet, muhabbet daha güzel oluyor. Kaç bardak çay içtim sayısını hatırlamıyorum :)





Kahvaltıdan sonra İstanbul'dan sırf bizim için gelen Bionnex markası temsilcisi Seda Hanım ve Rahmi Bey bizlere bitkisel ürün gruplarını, nelere iyi geldiğini, nasıl kullanılması gerektiğini anlattı. Rahmi Bey gerçekten bitkiler konusunda ve alanında çok bilgili ve yardımcı olmak için elinden geleni yapan biri. İkisine de buradan teşekkürlerimi iletirim. Bize de hediye olarak denememiz için çok güzel ürünler verdiler. Özellikle her kutuya blogger ismine özel çıkartmalar yapıştırmışlardı.




Kutu da şampuan da vardı fakat abim onu hemen kullanmaya başladı. Organik şampuanı 6 aylık düzenli kullanımdan sonra %90 oranda saç dökülmeleri önlüyormuş.




Cecile markası temsilcisi Fatma hanım da bizimleydi. Kendisi çok tatlı, rahat ve iyi bir bayandı. Daha önceden tanıyan blogger arkadaşlarım var kendisini fakat biz yeni tanıştık daha. Bize yeni çıkan mat ruj koleksiyonlarından hediye etti. Bende ki 36 numara. Tam bir kahverengi :) Yanında da yumuşacık sürümlü göz kalemi ve benim çok beğendiğim renkte oje bulunuyordu.




Vissmate markasını ben evimde severek kullanıyorum. Yine güzel ürünleriyle bizi yalnız bırakmadılar. Nedense bu markaya çok güveniyorum. Ürünlerini kullanınca gözüm arkada kalmıyor.



HC Care yazısını görünce Nihal'in elinde saç bakım yağı geldi sandım ve çok sevindim. Sonra dikkatle inceledim ki meğer yağ değil makyaj temizleme suyuymuş. Ne yalan söyleyim buna daha çok sevindim. Hergün isten gelince makyaj temizleme yüzünden dayanmıyor bana bu ürünler :) Denemek için sabırsızlanıyorum.



Acnecinamide ürünleri ise beni benden aldı. Hele ki sivilce üzerine sürülen jeli. O ne kadar güzel bir ürün öyle. Çıkan sivilce üzerine günde 1-2 kere uyguluyorum hemen kurutuyor. Mendilini denememiştim onu da ilk defa bu etkinlik sayesinde deneyeceğim.



Essence_cosmetics ürünlerini sevmeyen yoktur sanırım. Şu far paletinin renklerine bakar mısınız? Aşık olmamak mümkün mü? Annem bile heveslendi. Keşke çalışıyor olsaydım her gün kullanırdım bu farları dedi :))



kefirdanem yoğurt ve kefir mayasıyla bizimleydi.



@biota59elements Benim en en en çok sevdiğim şampuanım Bioblası bizlere göndermişti. Herkes saçlarıma hangi şampuanı kullandığımı soruyor. O kadar parlak ve dolgun duruyorlar ki. Ben başka şampuana biraz zor geçerim gibi. Merak edenler varsa saç dökülmelerimi de ciddi oranda en aza indirdi. @restorex_turkiye ise saç spreyi ve yağı ile bizimleydi. Hali hazırda saç spreyini severek kullanıyorum zaten.




@kupataki öyle güzel ürünler bize göndermişti ki. Bilekliğime minik kuzenim göz koydu bile :) Ben özellikle bu sade gold rengi kolyeye bayıldım


sitil_boya ayakkabılarımızı her zaman emanet ettiğimiz stil boya da bizimleydi. Daha geçenlerde güzel bilgiler paylaşmıştım bu marka ile ilgili okumak isteyenler için tık tık.




Propa ürünlerini merak ediyordum fakat kullanamamıştım. İlk defa saç şekillendirici köpüğünü kullandım. Benim saçlarım dalgalı ama bazı kısımları istediğim kadar güzel dalga durmuyor. Köpüğü saçım ıslakken özellikle oralara sürdüm. Saçlarım çok hoş dalgalı duruyor :)



Clutchshe çanta ise yaza damgasını vuracak. Tam yazlık. Kendimi sahil kenarında gezerken kolumun altında onunla hayal edebiliyorum.




clubveronique muhteşem vanilya kokularıyla bizimleydi. Ben bayılırım vanilya kokusuna. Özellikle banyo ve salonda kullanyoruz.




Vee splat_turkiye geldi gönlümün efendisi. Kendimce bütün çeşitlerini deniyorum. bu sefer de şansıma denemediğim green tea olanı geldi. Daha denemediğim bir sürü çeşidi var. Ama hepsini denicem :)



Etkinliğimizi bitirince  butikek bizim için bir  süpriz yaptı veee çok güzel bir pasta kestik :)





Bir kaç kare de bizden olsun :)











12 yorum:

  1. ne güzel bir etkinlik olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. Burçakcim seninle taniştiğim için çok mutlu oldum etkinliğe guzellik kattin 😍 Ne güzel yazmişsin ellerine sağlik inşallah diger etkinliklerde beraber oluruz sık sık güle güle kullan canim 😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey için teşekkür ederim Nihal'cim. Ben de sonunda yüzyüze görüşebildiğimiz için çok sevindim :)

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifli bir gün olmuşa benziyor.Güle güle deneyin ürünlerinizi de ♥

    YanıtlaSil
  5. Harika bir gündü tekrar görüşelim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bundan sonra da yine görüşmek nasip olur :)

      Sil
  6. Çok güzel bir etkinlik olmuş :)
    Hediyeleinizi güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil