22 Nis 2017

FARMASİ MEGA SHOCK MASKARA

Merhaba;

Farmasi markasının seveni çok gördüğüm kadarıyla. Ben daha önce hiç bir ürününü kullanmadım. Geçen sene blogger yeni yıl etkinliğinde hediye edilen yüz peelingi sayesinde ilk ürünlerini elde etme fırsatı bulmuştum.

Geçenlerde iş yerindeki arkadaşım farmasi ürünlerinin satışına başladığını söyleyince, hazır rimelim azalmışken ben de bu fırsatı değerlendirmek istedim.

İndirimde olan bu rimelin siparişini verdim. Taraklı fırçasıyla mega shock etkisi yaratmayı vadediyor.



*Öncelikle rimelin yapısı aşırı olmasa da ıslak. Benim gibi çok ıslak rimellerle anlaşamayanlar için bu bilgiyi başta vermek istedim.

*Rimelin fırçası plastik, taraklı. 1 sıra uzun çıkıntıları var. Kısa taraf ile kirpiklerime rimeli sürdükten sonra uzun taraf ile tarıyorum. Fazlalıkları alıyor hem de daha iyi ayırıyor kirpikleri.

*Uzatma konusunda bence çok iyi değil. Fakat bu hiç uzatmıyor demek değil. Benim beklentilerim sadece birazcık fazla :)

*Belirgin siyah yapıyor kirpikleri. Volume konusunda fena değil.

*Gün içinde rimelde çok fazla dökülmeler olmuyor. Ben alt kirpiklerime uygulamıyorum.

*Topaklanma yapmıyor. Özellikle 2. katı rahat bir şekilde uygulanıyor. 2'den fazla sürülecek katlarda topaklanmaya başlıyor değinmek isterim.

*Bazı yerlerde rimel çok çabuk kuruyor diye okudum fakat ben öyle olduğunu düşünmüyorum

*Akşamları temizlerken çiftfazlı temizleme sularıyla da, normal temizleme sularıyla da gayet rahat çıkıyor.




Fakat şunu söylemeden geçemem ki uzun kullanım sonucunda kirpiklerimde dökülmeler fark ettim. Rimeli değiştirip ondan kaynaklı olup olmadığını öğrenmek istedim. Ve evet bir süre eski rimelimi kullanmaya başlayınca dökülmeler de durdu. Yani Farmasi rimeli kirpiklerimde dökülme yaptı bu yüzden de daha bitirmeden kullanmayı bıraktım.


Yüz makyajı konusunda en önem verdiğim yer olan gözlerimi, rimellerim ile belirginleştirmek benim için çok önemli. Yeni rimellerimi Maxfactor'den aldım. Bir süre denedikten sonra burada yorumluyor olacağım :)

Sevgiyle Kalın...




10 yorum:

  1. Islak rimelleri bende sevmiyorum bazıları çok ıslak oluyor ve hiç güzel bir etki vermiyor😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı ıslak değil fakat benim için ıslaklığı hoş olmayan kıvamda diyebilirim :)

      Sil
  2. Ben merak ediyordum bakarım ilk fırsatta, fırçasını da görseydik daha iyi olurdu :) sevgilerle !

    YanıtlaSil
  3. daha önce farmasi maskara denemedim merak ediyorum açıkçası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk denediğim maskarası oldu

      Sil
  4. Burçak, ben de yakın zamanda bu maskarayı yorumladım blogda. Ben kirpiklerimde yarattığı etkiyi çok sevdim; ama 3. katı hiç uygulamadım mesela, iki kat yetmişti. Fakat senin de bahsettiğin gibi, çok fazla dökülüyor ve hatta akıyor gün içinde -alt kirpiklerime uygulamasam da oluyor bu durum. Kirpiklerimde dökülme fark etmedim; ama herkesin farklı kimyasallara verdiği tepki farklı olabilir. Ben de dökülme ve akma sorunu yüzünden kullanmıyorum artık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin güvenle kullanmana sevindim :) Benim gözlerim aşırı hassas belki de ondandır bilemedim. Fakat rimel kaynaklı bir dökülme olduğunu teyit edince mecburen bırakmak zorunda kaldım :(

      Sil
  5. Ben gözlerimi çok ovalıyorum gün içerisinde. Bana göre değil o zaman:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OOOvv o zaman uzak durmalısın bunlardan :))

      Sil