27 Nis 2017

L'ROUGE DEO SPRAY

Hepimiz ter kokusunu önlemek için ürünler kullanıyoruz. Özellikle yaz aylarında kurtarıcı olan bu ürünler ile ilgili son yıllarda bayağı araştırmalar yapılıyor.

Özellikle mum şeklinde olan ürünler için kansere davetiye çıkarıyor tarzında bir kaç haber duydum.

Aslında sadece mum şeklinde olanlar olarak değil de; içerisinde alüminyum ve paraben bulunduran ürünler için geçerli bu davetiye.

Özellikle alüminyum konusunda çoğu bilim adamının kötü düşünceleri var. Vücudun uzun zaman alüminyuma maruz kalmasıyla kanser arasında bir ilişki olduğunu düşünüyorlar. Çünkü alüminyum DNA yı bozuyormuş ve de DNA'nın bozulması kansere yol açıyor.

Ürünlerimizi alırken bunlara dikkat etmekte fayda var.

Ben de normalde mum roll-onlardan kullanıyordum. Son zamanlarda ise hepsipropada sitesinde de inceleyebileceğiniz L'rouge Deo Sprayi kullanıyorum. Bu markayla tanışmam Nihal'in (ikizlerinmakyaji) etkinliği sayesinde olmuştu.


Ürün;

*İçerisinde alüminyum Klorür, Alüminyum Zirconium, Paraben ve türevleri, boya ve gaz içermiyor.
*Sprey şeklinde.(Sıkarken biraz ürün etrafa saçılabiliyor)
*Pudralı bir kokusu var. Çok çok beğendim.
*Asla yapış yapış bir his vermiyor. Sıkıldıktan sonra çok kısa bir sürede kuruyor.
*Renk vermiyor, giysiler de kendi renginde kalıyor.

*Ve en önemlisi ürün teri yok etmeyi değil ter kokusunu önlemeyi vadediyor. Bunu dikkate alarak kullanırsanız sizi asla üzmeyeceğini söyleyebilirim. Hem bu şekilde ter kanallarımızı kapatmadığından vücudun doğal düzenini de bozmamış oluyor.
*Gün için de bile ürünün kokusunu alıyorum bu şekilde kendimi daha iyi hissediyorum.
*Okuduğum kadarıyla ürün kullanım olarak kısa sürede bitmiyormuş. (Sprey olduğundan dolayı diğer ürünlerden çok uzun kullanımı olacağını düşünmüyorum.)











Ürün kendi sitesinin yanı sıra (Hepsipropada); Hepsiburada gibi bilinen alışveriş sitelerinde de satışta.

L'rouge diğer kullandığım ürünleri


Sevgiyle Kalın...




5 yorum:

  1. ilk defa duyduğum bir marka, paylaşım için teşekkürler. ilk fırsatta bakacağım...

    YanıtlaSil
  2. L'rouge Propa'nın içeriklerini beğeniyorum ben de. Eğer ter kokusunu önlüyorsa harika, zaten ben de terlemeyi değil, kokuyu önlemeyi tercih ediyorum :) Mutlaka aklımda olacak, teşekkürler yorumladığın için! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ilk defa duydum bu markayı ama ter kokusunu önlemesi gayet başarılı sanırım

    YanıtlaSil
  4. İlk kez duydum bende güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil