5 May 2017

ALİX AVİEN OJE

Benim tırnaklarım yapısal olarak biraz kısa. Bu yüzden de öyle çok oje sürüp nail artlar yapamam. Yani yapılabilir istedikten sonra ama ben yakıştırmıyorum. Güzel tırnaklı kişilere bırakıyıorum bu işleri.

Yine de arada ben de oje sürmek istiyorum tabiki. Tırnaklar kısa olunca koyu renklerden de biraz uzak durmak gerekiyor. Sedefli, simli, açık renkler bana göre.

Daha önce Gabrini markasının simli bir ojesini kullanıyordum. Biraz iri simli fakat çok güzeldi. Çok çabuk katılaştı atmak zorunda kaldım. Alternatif arayışındayken Alix Avien'in bu güzel ojesiyle yolum keşisti. 188 numara


Çok güzel bir şeker pembesi.
İçerisindeki simler oldukça küçük yapıda.
Çok pütürlü durmadığından cila ile üzerinden geçmiyorum.


Tek kat sürmem yeterli oluyor. Rengini güzel verip, tırnağı güzel kapatıyor.
En sevdiğim özelliklerinden biri normal zamanda pembe üzerine beyaz duran simler, lamba ışığı veya güneş ışığında renkli oluyor. Kırmızı, mor, yeşil, mavi neredeyse bütün tonlar üzerinde :)




Kalıcığı çok iyi değil. Bir de benim gibi ellerinizi sık yıkıyorsanız 2. gün tırnak başlarından hafif soyulmalar başlıyor. Fakat kullanılabilir oluyor. 3. gün ise yenilemek gerekiyor.
Fiyat olarakta çok çok uygun.


Size makro lens ile çok yakından bir fotoğraf çekimi de yaptım. Çok ince duran simleri yakından da çok güzel duruyor. Sizce de oyle degil mı :)





Umarım siz de benim gibi beğenmişsinizdir :)


Sevgiyle Kalın...

15 yorum:

  1. Ben örtücülüğünü çok sevemedim bu ojenin maalesef :(

    YanıtlaSil
  2. Rengi o kadar güzelkii bayıldım güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  3. Simleri çok çok güzel gerçekten. Bayıldım! Güle güle kullan Burçak!

    YanıtlaSil
  4. Aynısı bende de varyazın seviyorum kullanmayı:))

    YanıtlaSil
  5. Eskiden cok kullanirdim.simlileri artk oje bile sürmüyorum :) meraba bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. Harika tam baharlık bir renk :) bu arada takibe aldim seni

    YanıtlaSil
  7. Özellikle siyah, ten rengi ya da beyaz oje üzerinde harika duruyor, ben de çok severek kullanıyorum bunu :)

    YanıtlaSil
  8. böyle parıltılı ojeleri seviyorum.rengi de çok hoş :)

    YanıtlaSil
  9. Bu ojeyi çok seviyorum.Siyaj oje üzerinde muhteşem duruyor ♥

    YanıtlaSil
  10. Bloğunuzun ismini merak ettim ☺ fırçalarını seviyorum bende geniş oluyorlar. Takibe aldım sizi ☺

    YanıtlaSil
  11. Bloğunuzun ismini merak ettim ☺ fırçalarını seviyorum bende geniş oluyorlar. Takibe aldım sizi ☺

    YanıtlaSil
  12. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim yazıların cok ilgi cekici:) Takipteyimm Ben de bekliyorummm :);;) http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Takip ettim. Bloğunuzu. Hocam Bende izle butonunu siteme yeni koydum. Sitemi ziyaret edince izle takip et demeyi unutmayınız. İyi Bloglamalar

    nuriozzkan.com

    YanıtlaSil