10 Tem 2017

KENDİME PHILIPS LUMEA ALDIM


Merhabalar;

Ortak derdimiz olan sıkıntılardan biri tüylerden kurtulmak malum. Hele yaz aylarında iyice sinir bozucu bir hal alıyor işlemler.

Çok yorum okudum, çok araştırdım ve sonunda philips lumea almaya karar verdim. Herşeyi indirime veya kampanyaya denk getirmeyi sevdiğim için bu ürünü de öyle yaptım.

Ereyon.com sitesi hem diğer sitelere göre kargo dahil ucuza satıyordu hemde 1500 TL üzeri harcamaya 100 TL axess chip para veriyordu. Siteyi ilk defa duyunca biraz netten araştırdım. Bazıları istediklerinin stokta olmamasından yakınmıştı. Ben de işi riske atmak istemediğimden önce mağazaya üye oldum sonra arayıp telefonla stoklarında olup olmadığını sordum. Var yanıtını alınca da hemen siparişi verdim. Öğlen verdiğim sipariş ertesi gün saat 9:30 da iş yerimdeydi. Çok hızlılar vallahi. Bu arada evet o 100 TL'lik axess chip para da yüklendi onu da dün gidip markette eve et alışverişi yaparak harcadım :) (Reklamlar: Tutumlu ve evine düşkün biriyimdir.)





Kutuda cihaz ile birlikte 3 başlık, bir temizleme mendili, 1 taşıma çantası ve kullanım klavuzu yer alıyor.


Benim aldığım Philips Lumea Prestige BRI953 olanı. 3 başlığı var. Kollar ve bacaklar için ayrı, yüz için ayrı ve de bikini bölgesi ile koltuk altı için ayrı yapmışlar. Her bir başlığın boyutu, kıvrımı ve de extra koruması farklı.



Ürünün bir özelliği de hem kablolu hem de kablosuz kullanılıyor olması.


Ayrıca SmartSkin sensörü ile vücudunuza tutarak bölgeyi kaç numarada yapacağınız konusunda fikir sahibi oluyorsunuz. (Sol alt taraftaki büyüteç düğmesi.)



Ürünün bir diğer özelliği de atış yapacağınız bölgeyi jiletle traşlamak zorunda olmamanız. Tabii ki tüyleri almalısınız fakat ağdayla da yapabilirsiniz bu işi. Şahsen yüze jilet vurma fikri bile kötü.


Dün ilk denememi yaptım. Cihazı ayarlayıp teninize 90 derecelik bir açıyla tutmanız gerekiyor. Doğru konumlandığında da arkadaki 'ready' kısmında beyaz ışık yanıyor siz de tetiğe basıyorsunuz.



Eğer bacak gibi büyük bölgeleri yapacaksanız tetiğe basılı tutarak 2,5 saniye de bir otomatik ışın atma işlemi yapabilirsiniz. Bu işlem için size sadece makinayı hafifçe kaydırmak kalıyor.

Siz sormadan ben söyleyim acı hissedilmiyor. Eğer tek tük tüyleriniz kalmışsa bazı yerlerde hafif bir sinek ısırması gibi bir şey hissedebilirsiniz fakat ben olsam buna acı demem. Kalan tüyler ışınla yandığından bir de yanık kokusu oluşuyor hem de başlıklarda leke oluşabiliyor.

İlk kullanımlarda uygulama sıklığı 2 hafta aralıklı olarak belirtilmiş. Ben de ilkini yaptım 2. için bekliyorum.

Çok fazla detaya inmedim fakat sizin sormak istediğiniz bir soru olursa seve seve cevaplarım tabiki.


Sevgiyle Kalın...

21 yorum:

  1. sonucunu merak ettim , acaba kullanım sonunda tamamen bitiriyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir lazer epilasyonda olmadığı gibi bunda da tam biteceği söylenmiyor. Fakat Tüyler artık o kadar geç çıkmaya ve seyrekleşmeye başlıyor ki, ilerleyen dönemlerde 2 ayda bir üzerinden geçmek yeterli oluyor. En azından uzun süre kullananların görüşü ve de philipsin açıklaması bu yönde. Bu benim için yeterli bir şey :)

      Sil
  2. 2 senedir kullanıyorum ve tamamen asla bitirmiyor :) Senin de söylediğin gibi ara ara geçmek gerekiyor ama sonuçta fazlaca memnun kaldım ben :) emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olanları görmek ne güzel :) Tamamen bitmeyeceğini biliyorum fakat arada çok seyrekleşmesi ve acı duymadan bunu yapmak beni yeterince tatmin eder :)

      Sil
  3. Bende almayı dusunuyorum ve ıstıyorum azalma gozlemlersenız mutlaka bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.. Büyük umutlarla aldım. Devam ettikçe yenileme yazılarımı yazacağım.

      Sil
  4. Sonuclari merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bi karar veremedim ben yaa 😁hadi bakalim bitsin artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sonuç mutlu olur da aldığıma değer :)

      Sil
  6. Güzel günlerde kullanın Burçakçım, ben de yıllar önce laser epilasyon yaptırıp kurtulmuştum, sonuçları merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük kolaylık oluyor dimi :) Teşekkür ederim. Umarım ben de kurtulurum.

      Sil
  7. Ben de almayı düşünüyorum o yüzden sürekli kullanıcı yorumlarını okuyorum. Takipteyim. Umarım mutlu sonuçlar olur da benim de almama bahanem olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur. Denedikçe yorumlayacağım merak etme :)

      Sil
  8. Çok pratik bir ürün bu. Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  9. canım güle güle kullan, benim de aklımda lumea, kışın başında almayı planlıyorum, yorumlarını merakla bekliyor olacağım kullandıkça, eline sağlık. bu arada ereyon cidden diğer sitelere göre bir çok şeyi uygun fiyata satıyor, ben de fotograf makinamı ordan almıştım, 7 yıl oldu hala iyi =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda 2 seans kullandım. Daha devam ediyorum. İlerleyen zamanlarda kullanım tecrübelerimi paylaşacağım :)

      Sil
  10. Süpersin! Uzun zamandır bu ayrıntılı açıklamayı bekliyordum bu ürün için. Çok kararsız kalmıştım almak için. Paylaşım için teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ilerleyen zamanlarda daha iyi olur :)

      Sil
  11. 1 ay geçmiş sanırım, ne durumdasın? ve sık, seyrek tüylerde acı fark ediyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; Ürün 2 haftada bir kullanıldığından henüz 2 seans yapabildim. Şu anda uzayan tüyler yol yol çıkıyor. Yani kimi yerlerde var, kimi yerlerde yok. Ayrıca çıkanlara bazen dokununca düşüyor tüyler. ilk 5- 6 seans için 2 haftada bir yapılması öneriliyor. Bakalım devam ediyorum :)

      Sil